• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • telgebo

Åhh vad jag längtar efter att få bli gravid igen, men ingen bebis kan ju ersätta det jag förlorat.

Mår så dåligt och saknar min lilla dotter

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:01:26 följande:
    Åhh vad jag längtar efter att få bli gravid igen, men ingen bebis kan ju ersätta det jag förlorat.

Mår så dåligt och saknar min lilla dotter
    Beklagar Telgebo... :(
    Men som du säger... du kan ju inte ersätta Alice..
    Väntar tvillingar! 31+6 idag!
  • telgebo
    MCT79 skrev 2012-01-02 21:04:02 följande:
    Beklagar Telgebo... :(
    Men som du säger... du kan ju inte ersätta Alice..
    Nää jag vet, men jag längtar efter att få bli gravid igen, mår alltid som bäst då och jag vill ju så gärna bli mamma på riktigt och inte bara UG förälder.
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:08:44 följande:
    Nää jag vet, men jag längtar efter att få bli gravid igen, mår alltid som bäst då och jag vill ju så gärna bli mamma på riktigt och inte bara UG förälder.
    UG?
  • FruW

Hej Telge? Förstår att set är jobbigt med Alice!! Hur går det där, har dom bestämt var hon ska bo? Hur går det med dina andra barn? Förstår att du måste sakna dom jättemycket!

Vad menas med UG förälder?

• MCT79

nu vaknade hjärncellerna här... UG = umgänge?

• telgebo

Mina äldre barn bor hos sin pappa och dom har jag inte träffat sedan den 31 mars förra året och vi ska upp i huvudförhandling den 29 och 30 mars, den 3:de sedan december 2009.

Min dotter bor ff i jourfamilj och henne ska jag få träffa 1 timme i veckan tills jag ska upp i kammarrätten nångång, vet inte när. Jag hoppas få att komma till ett hem med henne eller få hem henne för jag fixar det inte annars.

MCT har rätt UG= um<gängesförälder.

• telgebo

Jo jag mår skit, är hemma på första nattpermissionen själv sedan den 17 november. Jag fattar inte hur jag ska fixa det, kände mig så stark psykiskt tidigare idag och  bestämde att jag skulle hem nu i 2 nätter och nu ångrar jag mig och bara gråter och kan inte åka tillbaka till hemmet då kl är för mcket. Fy fan, vad har jag gjort. Inga vänner har man ju heller som man kan åka till. Kanske ska dra till pappa som bor på andra sidan stan bara för att slippa vara så ensam. Saknar Alice så det fan känns som jag vill dö frpn allt.

• MCT79
    telgebo skrev 2012-01-02 21:25:02 följande:
    Jo jag mår skit, är hemma på första nattpermissionen själv sedan den 17 november. Jag fattar inte hur jag ska fixa det, kände mig så stark psykiskt tidigare idag och  bestämde att jag skulle hem nu i 2 nätter och nu ångrar jag mig och bara gråter och kan inte åka tillbaka till hemmet då kl är för mcket. Fy fan, vad har jag gjort. Inga vänner har man ju heller som man kan åka till. Kanske ska dra till pappa som bor på andra sidan stan bara för att slippa vara så ensam. Saknar Alice så det fan känns som jag vill dö frpn allt.
    Du kan inte ringa hemmet och få prata med någon?
  • telgebo
    MCT79 skrev 2012-01-02 21:26:29 följande:
    Du kan inte ringa hemmet och få prata med någon?
    Jo ringa kan jag men personen som jobbar kan ingen vidare bra svenska så jag förstår inte så bra vad han säger.

Känns som jag lika gärna kan ta mina sömntabletter och somna ifrån allt jävla helvete.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3