• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-26 10:06:45 följande:
    Nu är jag tillbaka i hyfsat liknande form :) känns enklare så!
    Prisa lord!!
    Väntar tvillingar! 35+2 idag!
  • Småland

jag vill ha trombyl!!! Föreslog era läkare det eller fick ni ligga på? Jag ska föreslå det för gyn på måndag. Jag vill göra allt för att det ska funka denna gången. Krämer, vitaminer, nötter, medicin -hit med alla tips!!!:) Vilka är era bästa tips ni som lyckats?
    Jag tror jag ska köpa d-vitamin och kalcium idag. och paranötter(selen). Nu kör vi lixom!

• Saftmedbulle
    Småland skrev 2012-01-26 15:25:01 följande:
    jag vill ha trombyl!!! Föreslog era läkare det eller fick ni ligga på? Jag ska föreslå det för gyn på måndag. Jag vill göra allt för att det ska funka denna gången. Krämer, vitaminer, nötter, medicin -hit med alla tips!!!:) Vilka är era bästa tips ni som lyckats?
    Jag tror jag ska köpa d-vitamin och kalcium idag. och paranötter(selen). Nu kör vi lixom!
    Min gyn föreslog det.
  • Småland

ok. Min gyn sa inget om sånt. Jag fick be om ett sköldkörteltest! Däremot pratade han om övervikt. Jag måste gå ner några kilo. Har redan börjat men segt att han inte sa nåt om typ trombyl och vitaminer. Ska fråga nästa gång. Nu är vi i det läget att nästa gång jag bli gravid måste det dokumenteras dvs jag ska vänta en vecka och sen göra test hos mvc. Känns ju bra iallafall:)
    Vi skulle ta det lugnt denna månaden. Mannen är orolig för ännu ett missfall. Och hur det ska påverka mig och oss. Men igår, trots att han var medveten om äl, gick det inte att hålla sig/oss;) Men en gång på äl är väl lite lite antar jag. Får väl vara lite förförisk idag med;) Inte så svårt, är såå sugen kring äl;)

• Saftmedbulle
    Småland skrev 2012-01-31 13:26:51 följande:
    ok. Min gyn sa inget om sånt. Jag fick be om ett sköldkörteltest! Däremot pratade han om övervikt. Jag måste gå ner några kilo. Har redan börjat men segt att han inte sa nåt om typ trombyl och vitaminer. Ska fråga nästa gång. Nu är vi i det läget att nästa gång jag bli gravid måste det dokumenteras dvs jag ska vänta en vecka och sen göra test hos mvc. Känns ju bra iallafall:)
    Vi skulle ta det lugnt denna månaden. Mannen är orolig för ännu ett missfall. Och hur det ska påverka mig och oss. Men igår, trots att han var medveten om äl, gick det inte att hålla sig/oss;) Men en gång på äl är väl lite lite antar jag. Får väl vara lite förförisk idag med;) Inte så svårt, är såå sugen kring äl;)
    Ha, ha... förstår det ;) Mmmm, det är dubbelt det där... ska man våga köra eller inte? Vi kände att vi lixom inte har så mycket tid att vänta (är 40 bast), så vi körde på igen, även om vi så klart är oroliga för ännu ett missfall. Man har ju ingen garanti lixom... men det har ju ingen. Kör på, skulle jag säga...
  • Together90

Hej tjejer,
    Tog ett nytt test idag 

Är jag gravid igen?  Hoppas pyret vill stanna denna gång...har börjat tagit Fragmin nu också.. 
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • JoWiAn
    Together90 skrev 2012-02-01 10:07:34 följande:
    Hej tjejer,
    Tog ett nytt test idag 

Är jag gravid igen?  Hoppas pyret vill stanna denna gång...har börjat tagit Fragmin nu också.. 
    Ser ju ut att vara en fin ökning! GRATTIS!!! Håller tummarna!
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • M I M M I

Säger också stort GRATTIS o håller tummarna!

• Tabbs2

Ser ju verkligen bra ut together! Håller tummarna! Får du ngn medicinering den här gången?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3