• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Tabbs2 skrev 2012-01-20 14:57:37 följande:
    Ja jag såg det, men tänkte att jag har inte skrivit ngt så känsligt att det skulle göra ngt om det kopllades till min e-post...eller tänker jag dumt??
    Näe jag tänker lika... bytte lösenord både här och på mailen dock.
    Väntar tvillingar! 34+3 idag!
  • Tabbs2
    Tabbs2 skrev 2012-01-20 14:57:37 följande:
    Ja jag såg det, men tänkte att jag har inte skrivit ngt så känsligt att det skulle göra ngt om det kopllades till min e-post...eller tänker jag dumt??
    Äsch bytte ändå blev skraj:)
  • Tabbs2

Gomorron på er!

Hoppas era helger varit bra?

Min signatur började på T o slutade med abbs- för er som blir förvirrade:)

Funderat en del i helgen o bestämt att jag inte orkar mer... orkar inte att mina tankar är fokuserade på den här 24 h per dygn... så jag har sagt till min akupunktör att jag slutar o jag slutar med tempandet o även ÄL-test...måste få bort lite av den här besattheten...

ÄL+ 11 typ o känner att det nog inte blir ngt den här gången heller...

Hur går d för er andra??

• Tabbs2
    Tabbs2 skrev 2012-01-23 09:26:41 följande:

Gomorron på er!

Hoppas era helger varit bra?

Min signatur började på T o slutade med abbs- för er som blir förvirrade:)

Funderat en del i helgen o bestämt att jag inte orkar mer... orkar inte att mina tankar är fokuserade på den här 24 h per dygn... så jag har sagt till min akupunktör att jag slutar o jag slutar med tempandet o även ÄL-test...måste få bort lite av den här besattheten...

ÄL+ 11 typ o känner att det nog inte blir ngt den här gången heller...

Hur går d för er andra??

Nu förvirrade jag er kanske ändå mer:) men bytte tillbaks till snarlik signatur, kändes ju nästan som mitt namn:)
  • M I M M I

Hej tabbs2 :) för mig är det ju väntan som gäller.. Verkar som om min blödning efter ma't är över, snart iaf.. Skönt i såfall, då har jag ju inte blött mer än 1vecka :)

Vi har nog bestämt oss för att inte försöka mer på egen hand utan vänta in ivf'n. Så jag hoppas att kroppen snart är på topp igen och att jag kan börja med hormonerna som planerat.

Jag förstår helt din känsla av att behöva en paus! Gör det, vila, bara va i njut av varann, så samlar bi kraft!

Stor kram till dig!

• Tabbs2

Va skönt att det verkar som blödningen är på väg bort..så slipper du bli påmind om det hela tiden..
    När tror du att ivf:en kommer igång? Det brukar ju kännas skönt när man bestämt sig för hur man vill göra..det är beslutsångesten innan som är jobbigast...

• MCT79
    M I M M I skrev 2012-01-23 12:55:11 följande:
    Hej tabbs2 :) för mig är det ju väntan som gäller.. Verkar som om min blödning efter ma't är över, snart iaf.. Skönt i såfall, då har jag ju inte blött mer än 1vecka :)

Vi har nog bestämt oss för att inte försöka mer på egen hand utan vänta in ivf'n. Så jag hoppas att kroppen snart är på topp igen och att jag kan börja med hormonerna som planerat.

Jag förstår helt din känsla av att behöva en paus! Gör det, vila, bara va i njut av varann, så samlar bi kraft!

Stor kram till dig!
    Låter som ett klokt beslut tycker jag... får kropp och själ vila inför vad som komma skall! Hjärta
    Väntar tvillingar! 34+6 idag!
  • M I M M I

Åh vad spännande med Vul! Vilken v är du i nu?

• Tabbs2

saftmedbulle- håller tummarna inför ert VUL idag:) vilken tid? kram kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3