• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Småland

Jag plussade nu!!! Men som många här i tråden så betyder det inte automatiskt bebis för oss. Men hoppet har inte övergivit oss ändå!

• M I M M I

Åh vad underbart Småland!! Viskar grattis o håller tummarna!! Och även om ett plus inte garanterar en bebis, jag vet, så är det iaf en chans, o någon gång måste det ju gå bra! :)

• Saftmedbulle
    Småland skrev 2012-02-12 07:52:21 följande:
    Jag plussade nu!!! Men som många här i tråden så betyder det inte automatiskt bebis för oss. Men hoppet har inte övergivit oss ändå!
    Du har massor av tumme från mig!

EGO: 12+0 idag... Hurra! Så långt har jag aldrig kommit...
  • M I M M I

Grattis här med till v 12, det är stort! Är glömsk, men vilken behandling får du nu? Kram

• Ensötcitron
    M I M M I skrev 2012-02-09 22:45:08 följande:
    Småland hur går det? Snart bim ju, håller tummarna!! :)

Hur mår ni andra? Tycker att det är väl tyst i tråden nu, tråkigt!!

Jag var iaf på återbesök på gyn igår. Trodde dom skulle kolla med Vul att allt va ute, men fick bara ta ett gravtest.. Det va negativt, skönt, så nu hoppas jag att mensen snart kommer!

Jo, ett litet upprop då jag har dålig koll, vilka är kvar i tråden??

Kram från mig
    Hej mimmi!

Jag har kommit tillbaka lite igen....
    Var tvungen att ta en paus för att få andas och kunna börja om igen. Allt blev för jobbigt...

Hur mår du?!??!

• Småland

Tack söta ni. Nu börjar drömmen. Är det vår tur Nu? Gör vi det vi kan för att bebis ska stanna osv. Har läst nånstans att man inte ska ha sex. Om man har lätt för mf. Har ni hört det och hur gör ni? Jag tänker allt i små steg Nu. Först klara en vecka till test hos bm. Sen vul osv...tokspännande!!!

• Tabbs2

Åh grattis Småland!

Håller tummarna:)

Å även om det inte automatiskt betyder bebis så är det ju ett nödvändigt första steg:)

• Tabbs2

Så nu ska avsluta spamandet med ett ego-inlägg:

Är typ 2-3 efter ÄL (tror jag) och blöder! japp klart blod precis som i början på en mens! gah! Va fasen liksom..
    vet att man kan få en blödning i samband med ÄL, får man den när man har ÄL eller efter?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3