• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90
    MissT skrev 2012-02-07 17:30:54 följande:
    Håller tummarna Together!
    Fick nytt datum...16/2 kl 11.20 istället

Kram 
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • M I M M I

Nu har jag varit på gyn igen, fattar inte varför eg, fick träffa en bm som tog ett gravtest, det hade jag ju lika gärna kunnat göra själv hemma! Var blankt iaf, vilket skulle betyda att allt ser bra ut. Nu hoppas jag att mensen snart kommer så jag kan ringa Ivf-kliniken.. Känns lite skumt att bli glad över ett neg test!

• SoMa72
    M I M M I skrev 2012-02-08 08:06:14 följande:
    Nu har jag varit på gyn igen, fattar inte varför eg, fick träffa en bm som tog ett gravtest, det hade jag ju lika gärna kunnat göra själv hemma! Var blankt iaf, vilket skulle betyda att allt ser bra ut. Nu hoppas jag att mensen snart kommer så jag kan ringa Ivf-kliniken.. Känns lite skumt att bli glad över ett neg test!

Förstår att det känns skumt, men i det här läget är det ju bra.  Håller tummarna för att mensen kommer igång å det snaraste, gumman!

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • M I M M I

Tack sötnos! Fick oxå direktiv på att inte prata med de bm som svarar på gynmottagningen, utan bara be att få prata med min dr. Detta var svaret jag fick när jag berättade om att bm som jag pratade med när jag ringde o var så orolig över att jag fått mf igen, ta ett gravtest... Så, ingen ide att slösa tid på dom, utan prata direkt med dr. Inte mig emot!

• Småland

hej! och grattis together! Ser fantastiskt trevligt ut! Har fem dagar till bim så då ska jag oxå plussa;) Var en fruktansvärt sur fru imorse;) och har jätteömma bröst. Tänk att man kan va glad för såna grejer?? Nu vill jag må illa oxå:) Tänk om en man hade behövt jobba med dessa symptom? Han hade vart sjukskriven kring mens, äl och hela graviditeten;)

• M I M M I

Småland hur går det? Snart bim ju, håller tummarna!! :)

Hur mår ni andra? Tycker att det är väl tyst i tråden nu, tråkigt!!

Jag var iaf på återbesök på gyn igår. Trodde dom skulle kolla med Vul att allt va ute, men fick bara ta ett gravtest.. Det va negativt, skönt, så nu hoppas jag att mensen snart kommer!

Jo, ett litet upprop då jag har dålig koll, vilka är kvar i tråden??

Kram från mig

• MissBoring
    M I M M I skrev 2012-02-09 22:45:08 följande:
    Småland hur går det? Snart bim ju, håller tummarna!! :)

Hur mår ni andra? Tycker att det är väl tyst i tråden nu, tråkigt!!

Jag var iaf på återbesök på gyn igår. Trodde dom skulle kolla med Vul att allt va ute, men fick bara ta ett gravtest.. Det va negativt, skönt, så nu hoppas jag att mensen snart kommer!

Jo, ett litet upprop då jag har dålig koll, vilka är kvar i tråden??

Kram från mig

Hej. Jag är kvar i tråden, fast jag kom ju nyss in också

jag har precis ätit en kur mot BV och har gjort ett första besök hos en kinesiolog för att se om det kan hjälpa kroppen lite. Sen den17:e ska jag få börja en missfalls utredning. Hoppas jag kan få någon hjälp där med och idagarna efter (om mensen kommer som den ska) så ska jag börja en behandling med fosimon (tror jag det hette)så får vi hoppas det blir en bra äl sen

Kram till dig som har det extra tufft nu men skönt allt verkar va borta iaf.
  • M I M M I

Vad kul att du är kvar!! :) hur fick du bv diagnostiserad?

Det är ok med mig, faktiskt. Såå skönt att känna så igen, men tack för kramen! :)

• Together90

Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!! Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :(

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MissBoring
    Together90 skrev 2012-02-10 06:57:36 följande:
    Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!! Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :(

Neeej kan du gå in på kvinnokliniken och ta ett hsg så att du får svar, å att det förhoppningsvis är ok iaf! Hört att för en del försvinner symtomen ett tag å kommer tillbaka sen. Kram
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3