• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90

Nu tänker  jag inte testa mer för nu lämnar jag allt till ödet, vi får se vad som händer.
    Här är mitt test ifrån imorse

Jag är så himla lycklig just nu ialla fall och..hoppas detta blir 5:e gången gillt och att bebisen stannar hela vägen denna gång . KRAM  
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79
    Together90 skrev 2012-02-06 06:23:52 följande:
    Nu tänker  jag inte testa mer för nu lämnar jag allt till ödet, vi får se vad som händer.

Jag är så himla lycklig just nu ialla fall och..hoppas detta blir 5:e gången gillt och att bebisen stannar hela vägen denna gång . KRAM  
    Låter klokt,. försök slappna av och njut ( ha ha ha jag vet......), det finns ändå inget vi kan göra för att påverka utgången!
    Men det där är skitsnyggt! :)  Kram!
    Väntar tvillingar! 36+6 idag!
  • Tabbs2

Together- ser ju strålande ut:) ja försök slappna av, nu kan du ju inte göra mer än att vänta se....håller tummarna!

MCT- är det imorrn det händer nu då?! gu va spännande:) hoppas allt går smidigt o bra! kommer tänka på dig hela dagen då:)

Själv närmar jag mig ÄL så sakteliga..men ska ju inte testa med ÄL-stickor den här gången...puh hur nu det ska gå med mitt kontrollbehov...men eftersom jag inte vet riktigt när den är så får vi väl börja ligga i snart:)

• SoMa72
    Together90 skrev 2012-02-06 06:23:52 följande:

Ser skitbra ut det där, nu j-lar ska det funka den här gången!  

Kram på dig! 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt

Grattis Together!! Blir det förhoppningsvis i oktober då eller hinner du september?

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MissBoring

Together, åh vad skönt att få ett sån stark linje! Grattis igen

• Together90

21 februari är domedagen för oss... då ska jag göra VUL om allt gå bra tills dess nervööös 

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3