• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • M I M M I

Tack tabbs! Ja det känns märkligt att bli glad oxå. :)

Citron, ja det här är en toppentråd! Kul att deg börjar bli lite liv i den igen :) om man tänker på hur många dom har hängt här, jag kan ha fel, men jag tror att alla till sist har fått barn, o några är gravida. Så vi ska nog få våra små vi med :)

Jag mår ok, bra faktiskt, så skönt att känna så igen! Men det har varit tufft, mycket upp och ner, mkt känslor... Men skönt att känna mig som vanligt igen!

• MissBoring

Vad roligt att höra att ni varit många här förut och att de har försvunnit vart efter pga målet vi alla har! Det ger hopp <3

• Småland

hej!
    Jag är nu på slutet av min första vecka som gravid. Går frenetiskt och klämmer på brösten hela tiden för att checka att grav-symtomen e kvar. Knäppt va? Jag bestämde mig igår för att jag ska få slädjas åt att jag är gravid nu. Kan inte bara fokusera på om eller när mf kommer. Fortsätter med min hemkur och förösker att inte stressa. Det där med sex eller ej vet jag inte faktiskt hur vi ska göra. Känns onödigt att inte ha sex men samtisdigt är mannen stressad och då är han inte så sugen:)
    Det är skönt att läsa om era funderingar. Hoppas vi blir en stor kull med bebismagar!

• Ensötcitron
    M I M M I: Det tar verkligen tid efter MA och MF.... Det är en jobbig process att gå igenom.... 
    Men då är det skönt att skriva av sig lite med er andra som har vet precis hur det känns ! {#emotions_dlg.flower}

Småland: Håller med, hoppas 2012 blir ett grymt bebis/gravid år här i tråden! :)     
  • Together90

Imorrn är det mitt VUL...så nervös :( 
    Tänk om det inte finns något alls där? :(
    Jag har gjort HCG prov tre gånger men ingen VUL så ska verkligen bli spännande..  

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • MCT79

Håller tummarna Togehter!

Håkker tummarna för er alla.. det är som Mimmi skriver världens bästa tråd... och vi tömmer den sakta men säkert... ni ska bort från den allihop.... Ingen som inte lyckats hittills även om det tagit låååång tid för en del av oss!! Hjärta

~ Hannes & Freja 120208 ~
  • M I M M I

Håller tummarna together för i morgon!

Småland, jag förstår hur du känner. Det är så himla jobbigt med oron!

MCT :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3