Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hur mår du!? V 10 nu??

*andas in ordentigt*
*flera gånger*
Denna smitta vill jag inte missa.... Någon som har en handduk jag kan låna eller ett otvättat örngott- där borde det finnas massa smitta?? ( Eller var det mannens kalsonger jag borde sitta på???)
Kramis!!

Ja, Leava har tagit pergo enkel... Fick tag på det i sista minuten- samma dag som jag skulle börja- så jag är glad att slippa ostimulerad månad. Hoppas verkligen på detta nu och två skulle va perfekt...
Kram!!
Oj, vad ni skriver... önskar alla lycka till!! Snart snart är det VÅR tur och då kommer det gå vägen för oss alla här inne!!
Natur... Eg är ju huvudsaken att man kan identifiera varför man mår dålig och har någon i närheten att prata med... Det sa de till mig när jag sökte, och jag kände att jag tror ingen kurator kan hjälp mig utan att jag var rätt bra rustad... Och nu har jag landat lite mer i det! Men såklart det är tufft!!!
Leava, klart det ska gå vägen... Men förstår om du är trasig just nu, man dör ju en liten bit med varje mf... Jag fick en ofrivillig paus nu- och det är riktigt skönt... ( sen är jag ju dum och hoppas lite ändå... ) men dnna månad stressar jag inte över äl.... Men visst lite ligger vi ju såklart!!
Härligt Mimmi! Att du ska få hjälp! Ja, vi brukar ju ha klart föross vad vi behöver... Min läkare frågar faktiskt och sen tar han ställning till mina funderingar utifrån sin kunskap!!
Nu hämta kvarglömd nalle på daig! Det var katastrof igåt vid nattning!!
KRAMAR!!