Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-03-31 08:59:36 följande:
    Jag håller också tummarna! Har du hunnit testa än?

KRAM {#emotions_dlg.flower}
    Ja... Och det var inget! Är väl bara att vänta och se... Men känns skumt att jag fått två positiva, ett denna och ett förra månaden och sedan dagen efter negativt... Jag har aldrig fått spökstreck förut? Så vad är detta två cp-test av fyra??

Hur mår du då??
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-03-31 09:31:20 följande:
    Pixan har du testat med andra tester ? Fast jag fick gravid 1-2 på digitaltest i lördags och tydligt plus på testlagrets flera tester. Så kunde man knappt se något på billiga tester. Så det kan vara fel på dina tester och du är gravid. Hoppas hoppas att det blir ett tydligt streck. Kram
    Tack för att du ger mig lite hopp!!! Men billiga tester har alltid funkat för mig förut... Men jag har nog ett apotekets testa tidigt, kollar med det ikväll!!
    KRAM!
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-03-31 09:56:25 följande:
    Jag hoppas att det dyker upp ett plus och ingen mens oavsett negativt test idag, den evige optimisten!

Har väl mått bättre, men jag ska absolut inte klaga, för jag tänker på andra (i den här tråden) som mår så mkt värre Hjärta och då är mitt ingenting i jämförelse....
    Är däremot riktigt nervös inför morgondagens besök hos gyn, tänk om äggstockarna pajat ihop totalt eller att allt inte är ute o jag måste skrapas osv, osv... Men vad f-n, nu är det bara att utredas och hoppas på att det löser sig så snart det bara är möjligt!
    Ja det är väl så... det finns alltid de som har det värre... Skönt att du är optimist!! Det försöker jag också vara...
    Hoppas ditt besök imorgon går bra! Det är klart det kommer lösa sig på något sett, och varje månad är vi ju en bit närmare...
    Kram och ha en fin dag!
    Vi ska på pick-nick till stallet!! Dax att klä sig nu!!
  • pixerpie

Tack för alla hållna tummar! Det behövs! Just nu är känslan gravid... Kanske är så att mitt hcg är lägre på morgnarna? Nån som vet om det kan vara så?? Illamående blir värre framåt dagen... Brösten är tyngre och större enligt mannen och har mjölk/ vätska som sprutar...
    Blir nog ett nytt test imorgon kväll om jag inte börjat blöda innan dess...
    Nu stallet igen- och rida. ( Tänker måste kunna fortsätta göra det även om jag är gravid... spec nu innan jag har det 100 bekräftat- tänker jag fel?)

P.S Kollade dagens test igen, och något finns där... dock inte inom testtiden...

• pixerpie

Tack för tipsen om ridning... Förra graviditetn red jag framtill v 24... men då var det mest bara ut i skogen osm di skriver Mimmi... Idag var ett relativt hård dressyrpass- och det spännde och drog i magen... Säkert bara inbillning- jag är ju kanske INTE ENS gravid... Så med den oron jag kände idag kanske jag ska sluta... Jag är ju inte jättebra tränad...

Jo, jag trodde med att jag läst om starkare test om kvällarna... Får se vad det visar imorgon!!

Tack för att  ni finns tjejer!! Var sugen att berätta för en kompis idag, men skulle vara så mycket roligare att göra det i v 12... iafs kommer jag aldrig att kunna hålla mig så länge... Om det nu är något...

KRAM!!

• pixerpie

Tack för svar Odd och Leava, jag testade ju igår kväll igen och det visade inget... Inte ens med mycket vilje kunde jag se två streck på billiga testers... Däremot när jag tog ett äl-test visade det mycket starkt... Så jag är bara ännu mer förvirrad!

• pixerpie

Ingen mens och inte tagit fler test... Dag 42 idag...

Jag har också hört om positivt äl test i tidigt graviditet... Konstigt bara att jag fick positivt gravtest i onsdag s om än svagt... Har slut på äl-test jag med... Och gravtesten litar jag inte på...

Bara avvakta och se!

Ha en fin dag!!

• pixerpie

Hej härliga gänget!

Jag har haft besök av släkten och blivit lite ompysslad... I övrigt inte orkat läsa eller skriva något här... Eftersom jag SNART BLIR VANSINNG på min kropp... Dag 43 idag, 7 veckor sedan senaste mens, och INGET plus... Blä för kroppar som inte sköter sig!

Ha en skön kväll!

• pixerpie

Tack Mimmi! Hur är det med dig?

Hur går det för  er andra? MCT, allt väl?

SoMa, grattis! Nästa födelsedag ska du som någon annan skrev fira med en bäbis!! Det är du värd! Och alla vi andra också, som vi kämpar och längtar!! Tidig senvinter/ vår 2012- då är det vår tur!!! Det bestämmer jag ( eller som tre-åringen säger b-m-er!)

• pixerpie

Ja, MCT... skärpning kroppen... Och hoppas du snart är i en normal cykel med äl och allt. Du skulle få medicinerar mot dina sködkörtelvärden nu, eller? Levaxin?

Knaskroppar, är vi trötta på nu, SoMa. Kan vi inte bara få vara plus utan strul?? Har funderat på någon progesteronkräm jag med... Men vågar inte självmedicinera, gjorde ju det och sen har kroppen fått knas... Iof har det ju blivit lika mycket knas mha läkarns medicin också... Varför kan det inte få vara enkelt??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3