Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-07-11 20:17:08 följande:
    Volvon?
    F-n... Blev ett annat märke!! Obestämd Trodde inte det var så viktigt... Men ska genast kolla blocket...
    Har du fler tips!! Skrattande
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-07-11 20:41:52 följande:
    Det ska vara vovven då! Skrattande Men amatööööör, klart det måste vara volvo! (säger hon som åker opel eller toyota...)
    Ja.. måste skaffa hund...
    Och när jag tänker efter... Byte ju bort passaten mot en citroen. Det är SÄKERT därför!!

Pratade med dottern som hade en killkompis på besök. De lekte mamma, pappa och barn.
    -Men vi har inga barn! 
    - Nähä, men du kan väl låtsas att du har en bäbis i magen, så kan ni ju få ett barn och sedan leka med dockvagnen, sa jag. 
    Tittade dottern allvarligt på mig.
    - Men mamma, jag är ju PAPPA!!  Skrattande
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-07-11 20:58:23 följande:
    Pixan fixa inte Volvo och vovve då blir det tre ;)
    Å, f-n... Två, då??
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 21:12:20 följande:
    Är du gravid, mabaja?
    Haha, det måste vara Ford om man ska få två!
    Bmw... vad blir det då?? Vill gärna ha två... Hade det inte varit för "den stora bagagen" i nya bilen skulle jag byta... Köpte ju den innan senaste mf... Så vi skulle kunna bli en STOR familj!! Fast än är det ju inte försent...
  • pixerpie

Uscha... Att passera tänkt bf är inte kul... Jag har en bästa kompis med en 8 månaders nu och en annan med 6 månaders, och jag hade kunnat ha jämngamla barn om det inte vore för mf... Och ännu inte gravid- det suger verkligen. Men de är de goaste bäbisarna som finns... OCh de gör ju mig varken mer eller mindre gravid av att de finns... Sen såklart man måste få sörja, de som kunde ha varit!!

Och, nu SoMa- nu VILL jag verkligen vara med i matchen... Trots att jag är lite bollrädd, ha-ha! Klartdet kommergå bra denna gång för dig, håller minna tummar!!!

Nja, Mimmi... Jag försöker iaf... Har haft några bra veckor nu. Fast det närmare sig bim... eller eg är på rätt sida äl... Så snart dipper det nog igen!! Pust!!

KRAM!!
    Bara en dag kvar på jobbet och sedan SEMESTER!! Åker 14 pers varav 6 barn under 4 år till en liten stuga- håll tummarna för fint väder!!

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-07-13 18:47:54 följande:
    Pixan jag håller tummarna för ett fett plus ;)
    Tack!!
    KRAM!!
  • pixerpie
    SoMa72 skrev 2011-07-13 19:43:36 följande:
    Pixan, jag råhåller tummarna för dig! Jag är förresten oxå bollrädd...

Kram!
    Nä, bollar är inget kul!

Ja, nu måste det vara dax för mig snart... fast jag orkar inte förvänta mig något... Försöker mest må bra just nu och njuta av allt bra jag FAKTISKT har! Och jag kan ju också få en marsbebis!!

När har du vul? Håller tummarna det ser tbra ut!! 

Stor KRAM!
  • pixerpie

Leava, vilken härlig mage!!
    Såg den i den andra tråden, tycker inte alls du är SÅ tjock, bara jättefin!!!
    KRAM!

• pixerpie

Halloj!!

Hoppas, hoppas nu Mimmi! Håller mina tummar för dig och att pergon gör det den ska!!

Här är jag på dag 30... Så nog ta ett  test imorgon så håll era tummarn. Inga känningar alls, fransett avsaknad av ömma bröst, det brukar alltid komma en vecka efter äl... Iofs vet jag inte när äl var.... Men inom 5 dagar borde mens eller plus visa sig!

Kram till alla sköningar här inne!!

• pixerpie

Jag har nog lyckats att inte bry mig dennna månad... har ännu inte tagit ett test... Brukar ha cyklar på 31-35 dagar... Och har druckit vin nästan alla dagar sista veckan, så skulle jag mot alla odds få plus så kommer jag få tokångest!

Tack för alla tummar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3