Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Kram
Fasiken... Hon hittade hit, trots allt... J-la kärringen!! Men jag behåller henne ett tag och bjuder på en drink i helgen så hon inte besöker er andra med bim i dagarna...
Grattis till nya plus!!
Kolla in www.samlaget.no om ni har svorsk humor...
Någon som är intresserad i en intressant, krävande och stimulerande ställning? Det norska samlaget har fler ni kan söka på... Där finns även 10-i-topp!
Ha en trevlig kväll!
Havsklippan, är du inte väldigt tidig i graviditeten, jag tror inte du inbillar dig symptomen eftersom du också fått streck på testen!! Jag har aldrig använt cd digital men det ska väl vara "ganska mycket" hormoner för att det ska ge utslag...
Jag tror jag haft tre spökstreck på olika tester och cykler nu i vår, det är frustrerande... Eller är det så att det varit börjat på något som sedan ramlat ut... Men då har jag inte fått de flera dagar i rad, utan neg, svagt pos och neg igen... Hoppas du har ett knytte i magen, och att det blir starkare test til helgen, tro på dina symptom så länge.
KRAM!!
ÅH SoMa- hoppas du har rätt! Juni 'r det STORA plusmånaden- februaribarn blir perfekt!!!
Oj, synd Hanvsklippan. Men skönt med miljöombyte, jag gör samma sak- åker ikväll!
Kollade vuli dag ett ägg 21,5 mm så vi VET vad vi ska ägna helgen åt iaf... hi-hi!
Ha det underbart i solen!
Mimmi!
Min läkare sa samma sak då jag frågade om progesteran- han sa att han bara ger det vid IVF, annars menar han att kroppen klarar att fixa det progesteron som behövs själv. Ang pergon så är det lite olika erfarenheter men jag hadegrym huvudvärk första kuren och kände mig allmänt olustig, nu tredje kände jag inget speciellt... Håller tummarna att det är detta både du och jag behöver och att det för mig blir tredje gången gillt med pergo!!! Känns annars knappt lönt att försöka med det igen...
Leava, lycka till med bebbarna i magen. Härligt att allt såg bra ut! Finns coola trillingvagnar har jag sett!!
SoMa, närmar du dig bim snart? Jag borde ha det till nästa helg ca den 19... Funderar om det ens är lönt att testa denna lördag- äl + 8, så jag vet om jag klan dricka lite vin eller inte...
KRAMAR!!!