Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Mensen kom i lördags 6 dagar sen. Så nu är det nya tag... Kommer sexa varannan kväll denna veckan som kommer för att inte missa. Men dock INGA äl test kommer att köras.
Mensen kom i lördags 6 dagar sen. Så nu är det nya tag... Kommer sexa varannan kväll denna veckan som kommer för att inte missa. Men dock INGA äl test kommer att köras.
Det kliar i fingrarna idag av att köpa ett äl test och kolla om äl infaller nu i helgen (14 dagar efter mensen) Men jag vet inte eller om jag bara ska skita i att och vänta och se om 3 veckor då mensen förhoppningsvis uteblir.
Hade sex i onsdags och ska ha äl i morgon eller söndag. Räcker det tror ni? Nu åkte sambon på jobb idag och kommer inte hem förens i morgon kväll. Ska man ta en sväng om i morgon också kanske?
Lite blodstrimmor i samband med ÄL`? Kommer med flytningarna
Då var det över för denna månaden... Ja jag menar ägglossningen... Men det blev dåligt med sex runt ÄL denna gången... Blev på onsdagen sen misstänker jag ÄL i fredags då det var mycket flytningar som liknade dom...
Annars enligt mina räkningar så skulle det vara i söndags...
Men man får se. Var den i fredags så är ju chansen stor
nu är jag förberädd iallefall... Har beställt från testlagret... För chansen finns ju. Men får hålla mig till efter nästa helg iallefall att börja testa :-P
Kan man ha ÄL direkt efter mensen slutat???
NID blödning... Jag undrar om det kan ha varit det jag hade innan helgen så jag blev gravid direkt efter mensen var slut... För det kom som små ränder när jag torkade mig en dag sen inget mer.
Någon som har BIM till helgen?
Plutten- har du BIM till helgen eller?
Någo som haft symtom som att varit kass i magen innan bim.
Har sånt illamående idag, men morgonen var jag också dålig i magen. Men sen inget mer. Brösten värker till och från.
Även i morse så fick jag sån yrsel och kallsvettig.