Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Har inte lindex några mamma byxor med mudd?? Hittade ingen mamma avdelning alls hos dom idag.

• plutten02

Vad är det som gör att man får så fina hud när man är gravid???

Jag får alltid så fin hud i ansiktet när jag är gravid... Alla finnas försvinner efter ett tag... Som nu i vecka 9 har alla försvunnit, det har varit samma sak varje gång.

• plutten02

Vecka 10 är det nu. 9+2. Illamåendet håller i fortfarande och ömma bröst. Vad fan ska jag ta mig tilll... Vill bli av med mitt illamående.

• plutten02

vart kan man hitta mamma tröjor??? Vill inte ha ammningströjor utan sånna som finns på HM men dom säljs bara styckvis.

• plutten02

Nu kan vi snart berätta,,, Har varlt att hålla det hemligt tills vi varit på första UL vilket jag ska i vecka 13 (12+4) enligt sista mens.

Har fått jävulsk klåda i underlivet... vad kan detta vara???

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-12-07 21:25:06 följande:
    Låter som svamp... man får det lättare som gravid och det är svårare att bli av med. Grattis!
    Jag körde två kurer canesten och sedan lactal balans ett par veckor...
    Receptfritt eller???

Pevaryl kan man inte använda det som gravid eller??? Jag ska göra något förösök att lufta mycket så får jag se om det kanske går tillbaka. Har lagt på lite idominsalva nu ikväll.
  • plutten02

Någon som kan lugna mig??? Jag är så sjukt nervös för det första UL som jag ska göra på onsdag. Sambon är inte hemma så jag får åka på det själv... Glad

Är rädd att det inte ska vara något där inne... Bara en stor fet inbillning... Glad Eller att det inte finns någon hjärta som slår som det ska...

FY FAN, KAN DET INTE BLI onsdag NU!!!!

• plutten02

När kom era magar?
    Jag går in i vecka 13 i morgon och fortfarande bara svullen, känner ingen mage ännu. Men då ska jag tillägga att jag inte var så smal innan

• plutten02

Vi fick se det lilla hjärtat slå. Men jag blev tillbaka flyttad 5 dagar. Så nu är det 27 juni istället för 22 juni. Men allt så bra ut. Nackspalten mätte 1,5 cm så inget tal om fostervatten prov.

Nästan UL 30 januari. Då är jag i vecka 18/19

• plutten02

Ingen som har pergotime liggandes.

Har en syster som försökt att bli gravid i 1,5 år nu men inget resultat.

Är det farligt att ta pergotime utan utredning?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3