Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

hej. ännu ingen mens under dagen. Men ändå så var testen negativa igår morse. Så jag väntar nog mensen.

• plutten02

Nu mina vänner... Glad

Ser ni samma sak som jag ser???? Skriv då vad ni ser Glad

Inte omgjord

Lite omgjord i färgen

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-10-17 20:35:34 följande:
    Ett pluuuuuuus!
    Då var det ändå ett kvällstest. Det i morse var blankt.
  • plutten02
    Dag och natt skrev 2011-10-17 20:55:35 följande:
    Åh grattis plutten! Hoppas det blir starkare
    Ja jag får väl göra ett test med morgon urin i morgon. Har ju några stickor kvar.

Men nu vet jag inte när jag blev gravid. För BIM borde jag haft igår. Men tycker det visar sent med dom stickorna då.

A, jag vet inte Glad
  • plutten02

Var ju tvungen att göra ett test nu med morgon urin... Men visst är det skillnad från

kvällens test igår

Och testet nu på morgonen.

• plutten02
    FruW skrev 2011-10-18 08:12:18 följande:
    Det är klart starkare! :) när har du bim? Håller tummarna!!
    Enligt mina räkningar från sista mens så hade jag BIM i söndags så idag BIM+2.
    Tabbs2 skrev 2011-10-18 09:13:59 följande:
    Åh grattis plutten!!! helt klart ett plus:) Kan det inte vara så att ÄL va ngn dag senare än vad du trodde så det kanske inte är BIM+2 utan mindre?
    Ja jag misstänker att det är något sånt också.
  • plutten02
    Saftmedbulle skrev 2011-10-18 17:04:25 följande:
    Plutten: Wiii! Stort grattis till plusset! Vi håller tummarna att det går hela vägen!
    Ja nu ska det FAN gå vägen... ANnars så skiter jag snart i det här... Hoppas på en lite mer stegring i morgoon bitti.
    Hoppas också att cb testen har kommit med posten i morgon så jag kan göra ett digitalt på torsdag morgon. Det borde ju visa 3+ för jag är ju i vecka 5. Enligt mina räkningar.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3