Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

vad tror ni om detta...

Hade sex på kvällen den 22 juni... Fick en en GLAD GUBBE med cb digitala ÄL test den 23 juni... Så ÄL borde väl varit 24/25 juni eller något sånt??

Så myset måste ha blivit ca 2 dagar innan ÄL...

Så finns det någon chans att vi träffade denna gången??? VAD TROR NI???

• plutten02

Jag hade ingen aning om att jag skulle ha ÄL då jag bara testade för skojs skull 18 dagar efter MF och fick en glad gubbe... Sen slog det mig att vi hade haft sex kvällen innan...

• plutten02

Är idag BIM-7 (Äl+7) Testade + med cb äl test 23 juni så jag räknar utifrån 24 juni.

Idag har molandet börjat i nedre delen av magen även brösten har ömmat till och från.

• plutten02
    SoMa72 skrev 2011-07-02 10:53:11 följande:

Test från fredag kväll
    Hur många dagar innan BIM???
  • plutten02
    SoMa72 skrev 2011-07-02 17:10:45 följande:
    -4 idag
    SoMa72 skrev 2011-07-02 17:11:19 följande:
    Alltså -5 igår
    Är du sten säker när du hade ÄL. Körde du med ÄL test???

Jag fick ju utslag 23 juni på ÄL test så jag räknar från 24. Så jag är i morgon BIM-5. Så då kanske jag kan ha en chans att få se något streck på stickorna. Borde ju närma sig iallefall
  • plutten02
    JoWiAn skrev 2011-07-02 20:40:41 följande:
    Fast det blir negativt på BIM-5 så deppa inte ihop! Men kan ju alltid testa! Lycka till!
    Nä men sen när det närmar sig BIM så borde det visa något litet streck iallefall i slutet av veckan tycker man ju. Om jag nu är gravid vill säga.

Tycker nästan att jag borde vara det. Då vi träffade ÄL så bra. Sex dagen innan utslag på ÄL test. Så ,man kan säga ca 2 dagar innan äl
  • plutten02

Har nu varit inne på testlagret ooch beställt fler gravtest Glad

Beställde även två paket CB ältest på billiga tester. Dom tar 450 kr för två paket vlket är billigt. Så nu är jag förberädd om det inbte har funkar denna gången.

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-07 22:20:43 följande:
    Tänker ni köra på? Gör det... å självmedicinera med 1/3 barnalbyl (albyl minor) från nu!
    vad är barnalbyl för något?
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-07-07 22:29:29 följande:
    Det är blodförtunnande, fungerar på samma sätt som Trombyl vilket många med upprepade mf har fått på recept.. bland annat jag denna gången.
    Har man inte det så kan man ta en tredjedels albyl minor och det har samma effekt. =)
    och det hjälper dåå*??
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3