Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Gjorde ett Cb digitalt nu ikväll och det var negativt... Så det var TIDIGT MF även denna gången.

• plutten02

Misstänker ÄL i söndags så det var 14 dagar sen MF/mens kom... Vet inte vad jag ska tro det var för det var så tidigt...

Hade sex i torsdags... Så jag tror inte det var någon chans denna månaden

• plutten02

Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.

Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`???

• plutten02
    JoWiAn skrev 2011-09-09 08:30:50 följande:
    Jag hade träningsverk...... Kändes som jag gick och spände magen hela tiden. Testat än?
    Nej jag har inte tagit något test ännu... Har inga hemma... Får se om jag köper ett i början av nästa vecka om inte tanten kommer på besök...
    Ja det är ingen skön känsla att ha sån jävla verk i magen... Känns som man har gjort hundra situps Cool
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:41:18 följande:
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig
    Ja så är jag... Har ju inte beställt några denna gången för jag var säker på att det inte skulle bli något då vi inte planerat så bra... Inga ÄL test eller så...
    Men jag har räknat lite och stämmer det så hade vi sex 3-4 dagar innan ÄL så visst kan det ha funkar... Men jag vet inte...

Ska KANSKE handla sen idag så får se om jag pyser in på apoteket då kanske.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:41:18 följande:
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig
    Vet inte om jag ska tro att det är sån verk som ska vara... Men kopplar man samman illamåendet och "träningsverken" så visst.
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-09-09 08:49:17 följande:
    Jag håller tummarna!
    Fick börja morgonen med två marie kex för att ens kunna ta fram frukost till barnen
  • plutten02

Ucsh och fy för denna dagen säger jag bara... Var och veckohandlade... Fick gå ut från affären och låna en toalett för att spy som en gris...
    Snacka om illamående och moverk som sitter som träningaverk... Tycker den sitter mer i nedre delen av magen nu...

• plutten02

Har inte fått tag på nåot test idag... Jag ska ta och köpa ett på måndag och inte tant röd har kommit... Men jag känner mig så uppblåst idag och illamåendet håller i. Även verken i magen. BLÄ OCH FY

• plutten02

Söndag idag och 4 veckor sen (28 dagar) sen jag fick mensen eller tidigts MF... BIM+2 då.

Men som sagt ingen röd tant i sikte ännu så jag får se vad som händer...

Illamåendet fortsätter och "träningsverken" i hela magen håller fast också även molande verk nedre delen av magen... Fick ta ipren två gånger igår för verken även idag fick jag starta morgonen med en.

Tycker ni jag ska köpa ett test idag och testa i morgon???

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3