Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Gjorde ett Cb digitalt nu ikväll och det var negativt... Så det var TIDIGT MF även denna gången.
Gjorde ett Cb digitalt nu ikväll och det var negativt... Så det var TIDIGT MF även denna gången.
Misstänker ÄL i söndags så det var 14 dagar sen MF/mens kom... Vet inte vad jag ska tro det var för det var så tidigt...
Hade sex i torsdags... Så jag tror inte det var någon chans denna månaden
Både igår och idag har jag haft och har sjukt illamående... Har sån konstig träningsverk i magen. Verken sitter i höjd med naveln. Jag väntar på mensen som ska komma söndag eller måndag.
Men kan man ha sån här träningsverk om man är gravid`???

Ucsh och fy för denna dagen säger jag bara... Var och veckohandlade... Fick gå ut från affären och låna en toalett för att spy som en gris...
Snacka om illamående och moverk som sitter som träningaverk... Tycker den sitter mer i nedre delen av magen nu...
Har inte fått tag på nåot test idag... Jag ska ta och köpa ett på måndag och inte tant röd har kommit... Men jag känner mig så uppblåst idag och illamåendet håller i. Även verken i magen. BLÄ OCH FY
Söndag idag och 4 veckor sen (28 dagar) sen jag fick mensen eller tidigts MF... BIM+2 då.
Men som sagt ingen röd tant i sikte ännu så jag får se vad som händer...
Illamåendet fortsätter och "träningsverken" i hela magen håller fast också även molande verk nedre delen av magen... Fick ta ipren två gånger igår för verken även idag fick jag starta morgonen med en.
Tycker ni jag ska köpa ett test idag och testa i morgon???