Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

22 gravtester damp ner i bervlådan idag från testlagret...

Så nu är man ju sugen på att börja testa redan i morgon bitti... Äl+5, men jag är ju så medveten om att det är för tidigt...  Glad

Men med 22 test så kan jag nog offra test från redan nu...

• plutten02
    Maho81 skrev 2011-08-02 21:06:26 följande:
    Nej mina gjorde inte det innan graviditeten & missfallet. Så hade jag blankt, sen svagt tills det blev starkt för att sen bli svagare och sen blankt igen. Känns som att om jag får svagt på mina ältester som jag alltid kört med förut så lär jag väl få konstant smilegubbe på cbs också =/
    testa jag vet faktiskt inte...
    Jag har alltid ett svagt streck på testlagrets ÄL stickor... Sen tycker jag dom var svåra att avläsa. Så jag gick över till cb istället.

Nu ska jag köra med testlagrets gravtest denna månade.
  • plutten02

BIM-7 i morgon... Nu börjar det klia i fingrarna att få börja använda dom 21 test som ligger och väntar...

Men någon dag till kan jag nog kanske hålla mig...

• plutten02

Tror jag fick ett lysaigenom test idag... BIM-6. Bara att fortsätta, har ju ett antal test kvar

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-06 08:49:18 följande:
    Åhh jag håller tummarn stenhårt för dig!!
    TACK!!! Från och med idag så blir det test både morgon och kväll...
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-06 09:05:24 följande:
    Yähj! =))  *lever genom andra pga mitt testförbud*
    Jasså du har inte testat mer... Glad Nä du får leva på oss andra istället då
  • plutten02

Jag får fortfarande svaga streck... Men idag på morgonen kunde man se det utan att lysa igenom. Men fortfarande svagt.

• plutten02

Ser nu att det äör skillnad från testet i morse och nu ikväll... Så strecket närmar nog sig...

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-08 18:26:37 följande:
    Glömde GRATTIS till dig Plutten, nu ska det bli bebis!!
    Får väl följa stegringen lite till... Glad Morgon och kväll Glad
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3