Inlägg från: plutten02 |Visa alla inlägg
  • plutten02

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2011-07-31 09:48:57 följande:
    Testlagrets...=)
    sitter ich funderra vart jag ska skicka efter ifrn... Men har ju 2 stycken stickor kvar från testlagrets. Men det klarar man sig ju inte på.
    Man får ju 20 stycken för 100 kr hos testlagrets... Det är ju liksom 5 kr stycke...
  • plutten02

A, jag besällde 21 stycken test nu från testlagret. Så nu ska jag väl klara mig denna månaden. Glad Lär väl bara gå 7 stycken test om jag får min mens. Tänkte börja testa BIM-7 så det blir en veckan innan BIM.

• plutten02
    JoWiAn skrev 2011-07-31 19:52:08 följande:
    Är det inte som oss andra testnarkomaner som gärna testar morgon middag kväll?
    Jo jag är ju det... Det måste vara en sjukdom nästan... Eller??? Men jag har test nu så jag klarar mig iallefall...
    JoWiAn skrev 2011-07-31 19:55:21 följande:
    Usch jag ska inte testa...... Jag testade idag. Glömde testet såklart. Så när jag kollade var det helt torrt. Såg inget men när jag lyste genom ser man tydligt ett streck. I förgår fick jag anstränga mig för att se det. Har ni fått streck när ni lyst genom på negativa test???
    Jag brukar aldrig få det annars men man vet ju aldrig om de är "spökstreck". Har testlagret. Annars när de varit negativa så har jag inte sett nåt streck när jag lyst genom då testet varit våt eller torrt.

Testade på eftermiddagen idag. Kissat 1,5 tim innan.  Testar imorgon bitti igen....... Att man aldrig lär sig att vänta
    Jag har aldrig heller fått två streck om det varit negativt...
    JoWiAn skrev 2011-07-31 20:23:21 följande:
    Den 5 eller 6 Är på Äl +8 enligt mina egna uträkningar.
    ÄL+8 då kan ju jag testa om en vecka utan att skämmas då är jag på ÄL+9 Flört
  • plutten02

Vad var nu detta??
    Stod i duchen och tvålade in brösten och kände igenom dom som man ska göra ibland och när jag gjorde det så kom det något vit ur dom...

Någon som varit med om det... Mjölk? gravtecken???

• plutten02
    JoWiAn skrev 2011-08-01 19:53:39 följande:
    Kan de ju vara Hoppas!!!!!! Solig

Nu är mitt eftermiddagstest torrt. O jovisst! Ett streck i ljuset, rosa...... Det måste ju bli plus imorgon eller på onsdag. Nu har alla test visat de magiska lysa genom strecket sen igår.    
    Ja jag vet inte... Men är ju bara 3 dagar efter ÄL.

Har du inga bilder på dina test?
  • plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-01 20:13:57 följande:
    Näe så tidigt har jag nog aldrig testat... ärligt alltså! =)
    Nej det var bara en sida som jag läste det på. Tänkte höra om det kunde vara sant som den personen skrev. Den skrev att den testat 4 dagar efter äl
  • plutten02

Idag kommer mina tester på posten... Men ska hålla mig till efter helgen iallefall att testa... Då det är BIM-4

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-02 10:29:58 följande:
    Allt gick braaaa... Två små som växer så det knakar... De är 3-4 dagar före enligt senaste mens och han mätte flera ggr och det skiljer bara någon mm mellan dem... GLAD!!!!
    KANON... GRATTIS!!! Då är det bara att vänta dig två stycken nu då. Glad Vilken vecka är du i nu???
  • plutten02
    Maho81 skrev 2011-08-02 20:33:55 följande:
    Eftersom mina ältester till och med är ytterst svaga (negativa gravtester) så är jag inte gravid, då måste det jag trodde var nidis 9 dagar efter äl varit mensen, men när fan har jag då äl igen eftersom de jäkla ältesterna är konstant svaga!? Jag blir så ledsen på min kropp sen missfallet =( Jag har mensvärk ytterst korta stunder och väldigt sällan som gör så ont att det värker både i muffbenet och i rumpan. Det sticker och värker till i brösten ibland och det här har hållit på sen äl som Gyn såg. Och jag har monsterådriga bröst igen (gick så vid förra graviditeten som började försvinna och som är supertydliga igen.)
    men ältest visar väl alltid ett svagt streck... Ta med CB istället så får du klart svar när du har ÄL
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3