Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack LisaVäntar ;) Varför doktorsamtal?

• Javisst

Kul med påhälsning från tältet, mimmi80! Visst är iphonen guld värd i sådana lägen!

Vad tråkigt med monsterpåhälsning, LisaVäntar!

Lycka till på vul SoMa! Ska komma ihåg och tänka på dig.

• Javisst

Jag hade festat på, rosen! Men om du känner dig osäker, gör som några andra sa: ta ett test! Visar det inget men om du skulle vara gravid ändå är det för tidigt för att påverka fostret.

Visst är det svårt det där när bim börjar närma sig? Lovade att inte tänka på det och ta det med ro och invänta några dagar om inte mensen dyker upp. Nu sitter jag här på bim-3 och funderar på att testa mig imorgon TROTS att jag alltid fått positivt på tidigast bim-dagen innan. Knäppjök nr 1 - det är jag!!!

• Javisst

Vad tråkigt Rosen!

BIM idag, mensen lyser med sin frånvaro. Vi får se hur det går...

• Javisst

Herregud vad ni skriver! Tog ett test i tisdags (måste veta tidigit om jag är gravid med tanke på mediciner) som visade negativt och några timmar senare kom mensen.

BIM JULI

26 Juli  - flickanfin (1a försöket efter MA vecka 13-14 i mars)

BIM AUGUSTI
    5 aug - Mimmi80 (15:e försöket, 3mf)
    5 aug-JowiAn (3 MF: nov -10, april -11, juli-11)
    23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

Saftochbulle (11:e försöket efter 3 mf)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)

• Javisst

Håller tummarna för dig flickafin!

Hoppas det kommer ett plus Maho81!

Något nytt med mens/plus JoWiAn?

Välkommen hit FrkSommar! Även om det såklart tråkigt att vi alla samlats under sådana här omständigheter lovar jag dig att detta är ett underbart litet gäng här Förstår din känsla av att vilja ge upp, jag har haft den också. Just nu känns det dock ok... men man har sina upp och nergångar! Försök hänga i!

Pandoras box78, herregud vad lång tid det tagit för din kropp att komma igång! Måste kännas jätteskönt nu iaf Men väntan måste varit enorm!! Har du "normala" menscykler i vanliga fall?

• Javisst

Men blää   Hoppas mensen kommer snart isåfall om du inte tror du kan vara gravid. Då känns oftast allt lite bättre.

• Javisst

Förstår dina tankar LisaVäntar!

När vi ändå pratar flytningar... idag fick jag en rosa flytning/liten blödning. Vad kan det vara såhär i ÄL tider? Jag har aldrig testat när jag har ÄL men för en cykel som är 28-29 dagar brukar den väl vara lite senare (är på dag 13 idag tror jag)? Har hört att vissa har en liten lödning efter ÄL, dock har jag aldrig haft det. Är det inte lite tidigt för det?

• Javisst

Åh, vad roligt plutten!! Kan du inte slänga in en bild, snääälla? Oskyldig

Togheter, ang det här med att berätta/inte berätta. Jag valde att berätta för familj + närmsta vännerna nästan med en gång jag blivit gravid samtliga gånger och det har jag inte ångrat. Det har varit ett oerhört bra stöd när det sedan gått åt helvete. Däremot ytlikt bekanta/jobb och dylikt vet inget. Gör som du vill Inte för att vara krass, men det finns egentligen inget som säger att allt är lugnt efter just vecka 12 *bitterkärring nr 1* även om det såklart är en lite mindre risk

MCT79 skrev 2011-08-09 12:20:37 följande:
    Nääe! Ja har hängt här sen januari 2010 typ... nu är jag väl mer i plustråden men fortsätter hejja på och peppa de som fortfarande kämpar, gamla som nya!
    ....och vi är väldigt glada för att ha ditt stöd, härliga MCT79!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3