Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Sjävklart Togehter! Det är det tråden (vi) är till för
Sjävklart Togehter! Det är det tråden (vi) är till för
Nu är jag inte expert på det här, men om han såg äggblåsor betyder det nog att du precis skulle ha äl. Var på gynbesök efer mitt andra mf då sa läkaren likadant. Dock hade jag ingen mens den månaden, och ingen äl heller, men det var nog bara pga av att min kropp inte var helt på banan efter skrapningen. Men mest troligt är ju att dessa äggen var påväg att släppa och har nu gjort.
Jag har känt av ÄL mycket tydligare direkt efter skrapningen, vet inte om det bara varit en slump eller om det är vanligt och nu är samma för dig?
Jag blödde också efter sex även om jag slutat blöda annars eftrt skrapningen. Var och kollade upp det så det inte var några rester kvar, men läkaren såg ingenting utan sa att det nog berodde på att allt var lite känsligare därinne. Hon tyckte vi kunde sexa på som vanligt utan restriktioner.
Ledsen för förvirrat inlägg, jag feber och allt är lite rörigt 

Jo, man kan få mens utan att ha haft ÄL men man kan inte ha ÄL och sedan utebliven mens (om man nu inte är gravid). Allltså har man ÄL får man garanterat mens, men bara för att man har mens behöver det inte betyda att man haft ÄL.
Lite rörigt, men men 
Mina tummar hålls också för dig Pandora!
Det tycker jag din man gör helt rätt i, ensötcitron! Efter mina skrapningar har vi kört på marängswiss, det har jag verkligen varit värd
Skönt att du fått tid så tidigt på morgonen så slipper du gå hungrig och nervös mer än nödvändigt. Stort lycka till imorgon! Är det något du undrar så fram med det bara
Vi har alla varit med i liknande situationer, så vi vet hur du har det!
Jag har gjort tre skrapningar. Har haft tre MA i vecka 10, 12 och 16. Nu gravid i vecka 9 så vi får se hur det går...
Att sövas är ingen fara! Jag har både blivit sövd med nån mask för minne ( läkaren sa att jag skulle andas och räkna till tio och jag bara flinade. Såå snabbt kan jag väl inte somna, tänkte jag. Tror jag kom till tre
). Sedan har jag fått någon spruta också, blev lite snurrig och sov sedan gott. Det jag tyckt varit lite läskigt är sedan när man vaknar upp på en annan plats än där man somna utan att man märkt något.
Jättebra att du har din man med dig! Jag fick inte ha det första gången och då var allt så mycket värre.
Ta med en laptop om du har möjlighet eller någon bra bok, det blir rätt lång väntan. Kan vara skönt att skingra tankarna lite!
Fint plus, plutten!
Tänker på dig idag, ensötcitron.
Vad skönt att det gick bra, ensötcitron!
Oj, vad jobbigt Havsklippan! Hur tänker folk egentligen??
Jag tyckte det var bra att du sa ifrån ordentligt, Havsklippan. Det där är inte okej!
MCT, KS? Står det för kejsarsnitt? *nyfiken i en strut*