Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Maho, synd på mensen! Kör hårt!! Flört

BIM +1 idag. Ingen mens och negativt test imorse. Förra månaden var dock mensen sen en dag, så det skulle inte förvåna mig om den är någon dag sen denna gången också. Har bara ett test kvar hemma dock, dags att beställa nya!

Var beställer ni ifrån? Har tidigare köpt på billiga-tester och varit så nöjd med den bra servicem att jag inte velat byta. Men alla tre gånger jag varit gravid har jag plussat på tidigast BIM eller BIM+1-2 så vet inte om det kanske är testerna? Alla plussar ju så himla tidigt... När jag vid min första graviditet tog clearblue med veckoindikator på BIM dagen mitt på dagen så fick jag "gravid" trots att jag bara aaaaaaaaaanat ett svagt streck på stickan med morgonurin samma dag. Hm....

• Javisst
    Dag och natt skrev 2011-08-25 19:09:25 följande:
    Hm... nu behöver jag inte fundera längre, satkärringen kom till mig i morse. Demon

Samma här!   Ingen bra månad i den här tråden, det får ni om är kvar se till att ändra på!
  • Javisst
    BIM AUGUSTI
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)
    24 aug - Rosen1 ( 9e försöket efter 3 tidiga mf)
    25 aug - Maho81
    27 aug - Nikki GBG (3e försöket efter 2 mf)
    28 aug - Mimmi80 (16:e försöket, 3mf)
    28 aug - Saftochbulle (11 försöket, 3mf)

BIM SEPTEMPER
    23 sep - Javisst (3:e försöket, 3 MA).

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    JoWiAn

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)
  • Javisst

Mm, blä för gravidbesked iaf ibland... Vill bli glad men så blir jag ledsen och så blir jag arg för att jag känner så. Blir så mycket känslor på en gång.

• Javisst

Skitdag idag... Vill bara hem och gömma mig under täcket. Längesen jag var såhär nere.

• Javisst

Jag är också här! Har haft en dålig start på veckan känslomässigt sätt så har tagit det lite lugnare än vanligt med FL. Tror jag har ÄL i dagarna... Har iaf BIM om två veckor, så det borde vara nu? Hur mår ni andra? LisaV? Mimmi80?

• Javisst

Åh, hoppas på positiva nyheter Mimmi! Du måste berätta sedan hur det gick!

Jotack, nu mår jag bättre en liten svacka bara.

• Javisst

Krya på dig Mimmi! Hoppas du känner dig bättre snart

Hoppas på ett plus för dig plutten!

Håller tummarna för dig också Lisa!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3