Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Togheter, bra att du fått tid till utredning! Jag började med tabletterna ungefär vid ÄL (enligt FL-räknaren) det är inte så noga
Mimmi, berätta!!
Togheter, bra att du fått tid till utredning! Jag började med tabletterna ungefär vid ÄL (enligt FL-räknaren) det är inte så noga
Mimmi, berätta!!
Underbart!
Duktig du är Mimmi! Du är på BIM+2 eller hur?
Är det sant?! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS Mimmi! Underbart!Nu har jag ingen erfarenhet av ÄL-tester men jag skulle gjort som MCT! Vid min första skrapning (MA vecka 10) så kollade jag med gravtester för att se när de blev negativa och det tog knappt 2 veckor innan de inte längre var positiva.
Bra att du ringer Togheter! Tycker också det verkar skumt att det inte är någon förändring på två veckor.
Jag saknar LisaVäntar
Hoppas hon har det bra!
Välkommen hit tabbs!
Jag har tre missfall bakom mig (vecka 10, 16 och 12), nu gravid vecka sex. Inga barn sedan tidigare. Förstår att allt är jättejobbigt nu! Jag har gjort en missfallsutredning där man hittade avvikande kougolationsprover så denna graviditet får jag fragmin-sprutor som är blodförtunnande. Många får också trombyl efter upprepade missfall.
Jag har gjort mina två utredningar på SÖS och läkargruppen Viktoria, men har varit på ultragyn en gång efter em skrapning och fick träffa en jättetrevlig läkare. Överlag var alla väldigt trevliga där, hoppas du har samma tur! Det är lite olika om man ska ha mannen med eller inte, men jag har haft det för han fick också lämna prover. Skönt med lite stöd också. Man är ju trots allt två om detta!
Har du några frågor så släng fram dem
antingen här eller så är min inbox öppen för alla
Lycka till idag Togheter, skönt att du fick tid så fort!
Men hjääälp vilken konstig läkare!! Kunde hon svara på det du faktiskt var där för dvs kontroll av skrapning?
Jösses, vilken dumbom!
Förstår att du inte är nöjd! Jag är i samma ålder som du och får alltid höra " men du är så ung...bla bla bla". klart att det är en klar fördel att ha dehär problemen med upprepade mf som ung (vi har ju många år på oss att få barn) men det är inte riktigt det man vill höra...
Skönt att du fick prata med läkaren, Havsklippan! Hoppas allt ser okej ut på fredag.
Plutten, att må "som vanligt" behöver inte betyda något negativt. Håller tummarna för dig!
Är det till helgen du har BIM?