• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • marytose
    Pancakes skrev 2010-09-20 10:25:56 följande:
    Tack gulliga du! Känns lite hopplöst att det tar sån tid och tror mensen dyker upp som vanligt. Men lite hoppfull är man allt ändå, svårt att låta bli.

Jag ska på fest både fredag och lördag och skulle helst bara vilja skita i att testa och avvakta och se om mensen dyker upp och om inte testar jag på söndag. Men det är ju det där med drickandet.. Ska man bara "låtsas som det regnar" och sen testa efter helgen om mensen inte dykt
    Ha ett glas i handen, men drick inte mer än att smutta på det. Ingen märker nåt. Alla e så upptagna av sig själva ofta! .)
  • Muffe80

Så gjorde jag på en fest, tog öl efter öl och flera glas men smuttade bara, hällde ut ibland och gav till sambon ibland... funkar

• LillaMy3
    MCT79 skrev 2010-09-20 09:24:47 följande:
    Godmorgon!

I morse fick jag tokstarkt utslag på stickorna! Teststrecket kom fram före kontrollstrecket! Så nu blir det mysa av... det var varit dåligt med det sista 4-5 dagarna för vi har varit så sjukt trötta...

Ska ändra bim på listan!
    HURRA!!! Kroppen laddade säkert bara så det skulle bli en riktig dunder-äl   Nu tusan skall det ta sig och bli en liten juni-bebis för många här i tråden!! Hoppas hoppas hoppas för oss alla!
  • SoMa72

En liten undran... Jag har börjat få järnsmak i munnen, eller rättare sagt, allt jag äter smakar superkonstigt... Trodde det var fel på vinet i fredags, maten i lördags och igår osv, men det är lika illa idag... Mjukosten på knäcket samt äpplet på fm smakade APA! Vad kan sånt bero på? Kan man ha amalgamförgiftning? Har ju precis haft mens, så jag kan ju inte vara gravid direkt... Eller visserligen var mensen ovanligt kort, ska jag ta ett test ändå?

Nån som har några tips? Förvånad

• MCT79
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:12:48 följande:
    En liten undran... Jag har börjat få järnsmak i munnen, eller rättare sagt, allt jag äter smakar superkonstigt... Trodde det var fel på vinet i fredags, maten i lördags och igår osv, men det är lika illa idag... Mjukosten på knäcket samt äpplet på fm smakade APA! Vad kan sånt bero på? Kan man ha amalgamförgiftning? Har ju precis haft mens, så jag kan ju inte vara gravid direkt... Eller visserligen var mensen ovanligt kort, ska jag ta ett test ändå?

Testa!!  Cool
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:12:48 följande:

tycker du ska testa dig=) det är ju faktiskt ett gravteckens å man vet ju aldrig... annars vet jag inte vad det kan bero på
    Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-09-20 12:14:10 följande:
    Testa!!  Cool
    Jag får väl göra det!!! =)
    Testade ju Minus på bim -2 och -3, men man vet aldrig... Sen kom ju mensen fast bara tor-lör, brukar vanligtvis ha ca en vecka... Och inte har jag ätit några pinjenötter sen i förra veckan, har hört att man kan få konstig smak efter det, men ska det sitta i flera dagar?
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:14:31 följande:
    tycker du ska testa dig=) det är ju faktiskt ett gravteckens å man vet ju aldrig... annars vet jag inte vad det kan bero på
    Tack! Jag får testa ikväll och imorgon bitti, inte säkert att Testlagrets tester visar så bra på kvällen ändå...

Pfff, snacka om att jag verkligen inte ger upp, trots att jag precis haft mens... Men det verkar ju lite märkligt ändå. Annars är det kanske njursvikt eller diabetes? Flört
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:21:54 följande:
    Tack! Jag får testa ikväll och imorgon bitti, inte säkert att Testlagrets tester visar så bra på kvällen ändå...

Pfff, snacka om att jag verkligen inte ger upp, trots att jag precis haft mens... Men det verkar ju lite märkligt ändå. Annars är det kanske njursvikt eller diabetes? Flört
    man ska ALDRIG ge upp... man har hört så många knasiga saker så man kan aldrig vara säker på när man är gravdi eller inte.. OCH man kan ha mens under en grav också, så att den kommer är ingen garanti för att man inte är gravid..
    är du gravid så ska testlagret visa det även om det är på kvällen, för du har ju gått över bim.. lycka till :D vi håller tummarna.
    Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:25:14 följande:
    man ska ALDRIG ge upp... man har hört så många knasiga saker så man kan aldrig vara säker på när man är gravdi eller inte.. OCH man kan ha mens under en grav också, så att den kommer är ingen garanti för att man inte är gravid..
    är du gravid så ska testlagret visa det även om det är på kvällen, för du har ju gått över bim.. lycka till :D vi håller tummarna.
    Tack!!! =) Men jag ska försöka att inte hoppas för mkt... Har ju hur som helst redan flyttat mig till BIM Oktober ändå...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3