• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:43:33 följande:
    Tack!!! =) Men jag ska försöka att inte hoppas för mkt... Har ju hur som helst redan flyttat mig till BIM Oktober ändå...
    Försök att tänka att det faktiskt var mens, men att om det sedan blir ett pluss så är det bara en stor stjärna i kanten, eller hur? du har inget att förlora på det :D
    Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:52:44 följande:
    Försök att tänka att det faktiskt var mens, men att om det sedan blir ett pluss så är det bara en stor stjärna i kanten, eller hur? du har inget att förlora på det :D
    Precis! Jag sörjde ju förra veckan när jag fick mens, så den biten är redan avklarad.... Jag får försöka låtsas som ingenting, snart kommer kanske "vanliga" normala smaken tillbaka. =D Och att jag istället får vara glad att jag inte behövde blöda så många dagar den här månaden. =)
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2010-09-20 12:54:59 följande:
    Precis! Jag sörjde ju förra veckan när jag fick mens, så den biten är redan avklarad.... Jag får försöka låtsas som ingenting, snart kommer kanske "vanliga" normala smaken tillbaka. =D Och att jag istället får vara glad att jag inte behövde blöda så många dagar den här månaden. =)
    nej precis.. så testa du :)
    Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 12:56:50 följande:
    nej precis.. så testa du :)
    Will do! =) Tack för stödet! {#emotions_dlg.flower}
  • Pancakes

SoMa72, låter ju onekligen som ett gravsymtom. Kan mensen ha varit en lång nidblödning i såna fall?

• SoMa72
    Pancakes skrev 2010-09-20 13:18:01 följande:
    SoMa72, låter ju onekligen som ett gravsymtom. Kan mensen ha varit en lång nidblödning i såna fall?
    Kanske? Har aldrig haft nån nidblödning, vet knappt vad det är heller... =) Läste nåt om att ev.blödningar vid grav heter "genombrottsblödning"?? Och nidblödningar är vid äl? Fast jag har ingen aning? Hur funkar det? =)
  • sofy
    SoMa72 skrev 2010-09-20 13:30:17 följande:
    Kanske? Har aldrig haft nån nidblödning, vet knappt vad det är heller... =) Läste nåt om att ev.blödningar vid grav heter "genombrottsblödning"?? Och nidblödningar är vid äl? Fast jag har ingen aning? Hur funkar det? =)
    Jag tror inte på nidis, lite sent. Men du kan haft en blödning för kroppen inte riktigt reagerat på att du är gravid än, de e inget ovanligt. :)

Testa ikväll du, har du gått över BIM kan du testa närsom. Och visar de svagt eller inget så testa imorn bitti igen, men kör ett ikväll.

Metallsmak va mitt första tecken, kom nåra dar efter ÄL. Bara en dag men jag började ana redan då.

Lycka till!
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 13:39:29 följande:
    Jag tror inte på nidis, lite sent. Men du kan haft en blödning för kroppen inte riktigt reagerat på att du är gravid än, de e inget ovanligt. :)

Testa ikväll du, har du gått över BIM kan du testa närsom. Och visar de svagt eller inget så testa imorn bitti igen, men kör ett ikväll.

Metallsmak va mitt första tecken, kom nåra dar efter ÄL. Bara en dag men jag började ana redan då.

Lycka till!
    Tack så mkt! Ska testa ikväll och imorgon! ;)
  • sofy
    SoMa72 skrev 2010-09-20 13:42:55 följande:
    Tack så mkt! Ska testa ikväll och imorgon! ;)
    Gör de :) Uppdatera sen!

Håller tummarna!
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 13:48:13 följande:
    Gör de :) Uppdatera sen!

Håller tummarna!
    Tack! Det ska jag göra....
    Men jag försöker att ställa in mig på att det bara är kroppen som spökar igen och att jag faktiskt hade riktig mens tor-lör och sen sikta in mig på BIM 14:e okt. :)

Alla är så gulliga, . peppande, snälla och omtänksamma här! Tur att ni/vi finns! Hjärta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3