• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sofy
    SoMa72 skrev 2010-09-20 13:51:49 följande:
    Tack! Det ska jag göra....
    Men jag försöker att ställa in mig på att det bara är kroppen som spökar igen och att jag faktiskt hade riktig mens tor-lör och sen sikta in mig på BIM 14:e okt. :)

Alla är så gulliga, . peppande, snälla och omtänksamma här! Tur att ni/vi finns! Hjärta
    Jaaa, bästa tråden ever! :)

Snart kommer de komma ett plus-stim härinne! Massa sommarbebisar vill vi ha :D

Är inte inne här så ofta, men tänker på er o håller tummarna för att ni snart joinar vår tråd!

V 10 på ons! Galet! :D
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-09-20 13:54:28 följande:
    Jaaa, bästa tråden ever! :)

Snart kommer de komma ett plus-stim härinne! Massa sommarbebisar vill vi ha :D

Är inte inne här så ofta, men tänker på er o håller tummarna för att ni snart joinar vår tråd!

V 10 på ons! Galet! :D
    oj har du redan kommit till vecka 10 :) så fort det går.
    Längtan efter liten är stor
  • sofy
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 13:58:52 följande:
    oj har du redan kommit till vecka 10 :) så fort det går.
    Haha yep! Helt sjukt :) Och såhär såg den ut i 7+5! Söt va? ;) Huvudet syns ju tydligt nu, o dom småå paddlarna, haha! Gulle.

• Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-09-20 14:12:44 följande:
    Haha yep! Helt sjukt :) Och såhär såg den ut i 7+5! Söt va? ;) Huvudet syns ju tydligt nu, o dom småå paddlarna, haha! Gulle.

skrutt då :) se är ju så söta :D
    Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    sofy skrev 2010-09-20 14:12:44 följande:

Vad härligt!!!! =) Tänk när man får ett eget sånt där foto att titta på... *längtar*
  • sugarrush

SoMa, tänkte bara berätta att jag fick en blödning 18 augusti.
    Jag blödde på morgonen när jag torkade mig (rejält med färskt blod) och FASEN vad sur och ledsen jag blev, jag var säker på att det var mensen. Men så testade jag mig dagen därpå och fick ett plus!!
    Efter det följde bruna flytningar i tre dagar (minskade efter hand) men plussen blev starkare och starkare.  Och nu är jag i vecka 9.
    Så en mini-mens kan även vara en stor nidblödning....

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-20 14:58:39 följande:
    SoMa, tänkte bara berätta att jag fick en blödning 18 augusti.
    Jag blödde på morgonen när jag torkade mig (rejält med färskt blod) och FASEN vad sur och ledsen jag blev, jag var säker på att det var mensen. Men så testade jag mig dagen därpå och fick ett plus!!
    Efter det följde bruna flytningar i tre dagar (minskade efter hand) men plussen blev starkare och starkare.  Och nu är jag i vecka 9.
    Så en mini-mens kan även vara en stor nidblödning....
    Uj, uj, uj, nu får jag lite hopp igen.... Glad Fast jag blödde ganska bra tor-lör, åtminstone tor-fre, å andra sidan var det mkt kortare än i vanliga fall....

Hur mår du förresten? Inget mer blödande för dig väl? Var det imorgon du skulle åka tillbaka till Sverige?
  • sugarrush

Jag kom tillbaks igår, sitter på jobbet och är sjukt jetlaggad just nu.
    Imorrn ska jag på VUL, det kommer bli väldigt nervöst efter förra veckans blödande. Men å andra sidan så tycker jag mig känna rätt mycket symptom, kanske t.o.m. mer än förra veckan, så det är ju ett gott tecken.

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-09-20 15:31:17 följande:
    Jag kom tillbaks igår, sitter på jobbet och är sjukt jetlaggad just nu.
    Imorrn ska jag på VUL, det kommer bli väldigt nervöst efter förra veckans blödande. Men å andra sidan så tycker jag mig känna rätt mycket symptom, kanske t.o.m. mer än förra veckan, så det är ju ett gott tecken.
    Ahhhh, välkommen hem igen! =)
    Tror det kommer gå jättebrapå VUL imorgon! Var säkert kroppen som sade ifrån lite pga alla promenader där borta kanske?
  • MCT79

Hej Sugarrush! Välkommen hem, skönt att blödningen avtog.. håller tummarna för att allt är okej i morgon men det låter onekligen så!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3