• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-09-18 14:32:26 följande:
    Åh förlåt, du också förstås, förlåt att jag glömde nämna dig, det var ju så himla många...
    Snart är du tillbaks i gravidtråden MCT! Du vet, det är ju bara en tidsfråga. Och då kommer allt gå bra! Tredje gången gillt!
    Yep... men jag verkar inte ens få äl denna månad.... blöööh!...
  • marytose
    Längtan efter liten skrev 2010-09-18 14:04:44 följande:
    hej allesammans. kommer in en snabbis fran Kreta.
    Hoppas ni alla har det bra.
    Jag hoppas att allt star ratt till for min lilla bebis i magen.
    2 dagar efter vi kommit hit borjade flytningarna igen. De kom varje gang vi gick mycket och jag anstrangde mig.
    de kom varje dag fran till i tisdags. sa ons,tors,fre, och idag har jag lyckats vara utan dom.
    det har inte varit mer an kanske hogst en 5 krona forutom den forsta dagen som det faktiskt kom lite blod pa natten, dock bara en gang pa pappret sen ingen mer. kollade vad ett ultraljud har i grekland skulle kosta och det skulle bli 150 euro... sa jag hoppade over det och var helt forstord hela den dagen. (torsdagen)
    Sen har det kannts battre. traffade en tjej har som miste sitt barn i manad 6 och efter det tog sprutor och har da fatt 2 barn. sa hon stottade mig enormt... nu langtar jag bara till mandag da jag ska fa gora mitt ultraljud i Sverige.
    Och jag kan lova att jag bett om att min bebis ska fa overleva denna gangen mer an allt annat.

Forutom de trakigheterna har min semester varit helt underbar, solsken varenda dag, endast 1 dag med 5 min regn. Sa inget att klaga pa. men ska man klaga sa ar det pa toook for varmt idag, maste vara over 40 grader, men nu raknar vi ner till bussen ska ga till flygplatsen. den lyfter grekisk tid 23:40.. och bussen gar 20:35...
    Kan inte ha haft det battre :)
    Njut av sista dagen på Kreta. Du kan inget göra ändå än att ta ut det sista av sol och ledighet! Vi gjorde vårt mirakelfrö på Kreta i somras, så där är goda vibbar! Platanias - blir en repris nästa sommar!
    (Tyvärr blev det ju missfall sedan, men att bli gravid vid 45 års ålder efter 13 års barnlöshet är ganska sensationellt!)  LYCKA till när du kommer hem sedan!
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-09-19 11:48:49 följande:
    Yep... men jag verkar inte ens få äl denna månad.... blöööh!...
    Man vet aldrig..... det kanske du VISST gör!
    Jag trodde ju inte jag ägglossade, jag fick ju ALDRIG något starkt streck på stickorna, testade som en tok. På CB-testet fick jag glad gubbe en enstaka dag, men då trodde jag det var ngt fel på det testet eftersom de andra var långt från positiva. Men gravid blev jag ju ändå!
  • FruW

Hej flickor!

Har nu hunnit läsa ikapp, helgen har varit hektisk så har inte hunnit skriva ngt här... Spännande med några BIM i tråden snart, hur mår ni tjejer - några känningar?? Håller tummarna för er!!

Här är mensen äntligen slut, så man kan se fram mot nya chanser Glad Hade ett snabbt samtal med den där läkaren som forskar om mf, i torsdags - han ska ringa upp mig de närmsta dagarna (läs veckorna... ) för lite telefonkonsultation, därefter förhoppningsvis ett möte och vidare undersökningar,.. Jag hoppas så att vi får vara med i hans forskningsstudie!!! Har lagt mitt hopp i hans händer..

• marytose
    sugarrush skrev 2010-09-19 18:33:39 följande:
    Man vet aldrig..... det kanske du VISST gör!
    Jag trodde ju inte jag ägglossade, jag fick ju ALDRIG något starkt streck på stickorna, testade som en tok. På CB-testet fick jag glad gubbe en enstaka dag, men då trodde jag det var ngt fel på det testet eftersom de andra var långt från positiva. Men gravid blev jag ju ändå!
    Är du gravid fortfarande? Håller tummarna
  • sugarrush
    mariatösen skrev 2010-09-19 19:07:33 följande:
    Är du gravid fortfarande? Håller tummarna
    Ja, jag tror det. Mina bruna flytningar som jag fick i tisdags varade bara under en dag, och sedan har de inte synts till. Mina symptom håller i sig. Vi får väl se på tisdag när vi ska på VUL, men jag tror att det är bra, jag tycker mig känna mer och mer symptom.
  • marytose
    sugarrush skrev 2010-09-19 21:31:29 följande:
    Ja, jag tror det. Mina bruna flytningar som jag fick i tisdags varade bara under en dag, och sedan har de inte synts till. Mina symptom håller i sig. Vi får väl se på tisdag när vi ska på VUL, men jag tror att det är bra, jag tycker mig känna mer och mer symptom.
    Härligt. Du ska se att det viftar en liten buse där inne! Tungan ute
  • Mamaobabba
    sugarrush skrev 2010-09-19 21:31:29 följande:
    Vad härligt!
  • Längtan efter liten

hej hur mår ni tjejer...

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    FruW skrev 2010-09-19 19:03:13 följande:
    Har nu hunnit läsa ikapp, helgen har varit hektisk så har inte hunnit skriva ngt här... Spännande med några BIM i tråden snart, hur mår ni tjejer - några känningar?? Håller tummarna för er!!
    Näe, inga symtom direkt tyvärr. Mår som vanligt faktiskt förutom att jag var sjukt trött imorse men det beror nog på att jag satt och kollade på valvakan allt för länge igår kväll. BIM på fredag-söndag nånting. Vet inte exakt för cykeln har varierat 28-32 dagar de senaste månaderna. Med andra ord skulle BIM kunna vara onsdag-söndag. Fullt utslag på ÄL-test onsdag och torsdag för två veckor sedan.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3