Muffe80 skrev 2010-09-23 18:13:32 följande:
Vet inte om det är helt ok att skrivao m detta här inne, hoppas ingen blir ledsen... MEN....
Vi är sååå lyckliga. Bebisen lever och såg ut att må bra ut enligt gyn. Jag är så himla lättad!!! och GLAD, LYCKLIG... JA ALLT!!!
Vi kom till min privata gyn som var så himla söt och gullig och pratade länge innan vi gjorde undersökningen. Frågade om missfallet, blödningar m.m.
Sen gjorde hon VUL och såg direkt hjärtat ticka på snabbt som attan... mätte bebisen till de lilla 14 mm och vecka 7+5 (plus-minus 3 dagar...) Enligt mig var jag i v 8+2 eller 3 så det stämmer väl rätt bra. Lite orolig är jag att den var såå liten, men det kommer den kanske i fatt.
Hon beräknade BF till 6 maj och pratade länge med oss efteråt om nästa ultraljud, att vi var välkomna dit igen och önskade oss lycka tll och att mitt illamående skulle avta om ca 4 veckor så jag kunde njuta lite mer
IHHHHH, lycka tjejer, lycka!!
Trodde faktiskt inte detta efter mina blödningar!!
Finns en bild i fortsättningstråden för den som är nyfiken. Inte den nyaste apparaten så bilden är suddig och bebisen liten...

Åh va glad jag blir för eran skull! Shit vilken härlig känsla att se!

Då kan man ju nästan säga grattis till bebisen igen
Föresten så blev jag själv jävligt deppig idag. Nu är det 13 dagarsen mitt senaste mf och hade hoppats på ägglossning väldigt snart, rättare sagt 6 dagar. Men så tog jag ett gravtest idag för att vara helt säker på att allt var borta men ICKE!! Faaaan jag som trodde jag testade negativt veckan efter mfet...Åhhh va det ska dra ut på tiden då...Vill bara ha min ägglossning så jag kan slappna av lite, för väntan mellan äl och bim är fan så roligare än tiden mellan mens och äl!!
Sorry om jag inte är så jätte aktiv i tråden just nu men jag behövde lite break härifrån, även om jag läst igenom varje dag =)
Så jag beklagar alla nya missfall
Och grattar allt positivt