• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Mamaobabba
    sugarrush skrev 2010-09-21 13:41:26 följande:
    Tyvärr har jag inga goda nyheter. Mitt embryo var hade tillbakabildats 2 mm, fostersäcken motsvarade 6+6 och det var ingen tvekan om att det var ett MA.
    Så nu är jag snart tillbaka här i den här tråden.
    Hu, jag beklagar verkligen!! Vad tungt för dig!! Styrkekramar.
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-09-22 16:55:32 följande:
    Nu har jag beställt 40 gravtest och 20 ÄL-test. Jäklar vad det ska testas efter sjukhusvistelsen. Väck ska det, det där jäkla hcg-hormonet!

Beklagar ditt missfall, MelikaH!
    Jag beundrar din inställning! You GOOOOOO GIRL!!
  • Längtan efter liten
    Nu har jag beställt 40 gravtest och 20 ÄL-test. Jäklar vad det ska testas efter sjukhusvistelsen. Väck ska det, det där jäkla hcg-hormonet!

du är stark vännen... beundrar dig.. snart är du på banan igen.
    Längtan efter liten är stor
  • MelikaH
    Muffe80 skrev 2010-09-22 15:43:16 följande:
    Trist med MA. hur kom du på MA:t och hur började det?

Är lite orolig själv just nu nämligen.

Välkommen hit
    Jag hade små aprikos/rosa blödning en kväll och jag blev jätte orolig men jag fick höra att det kan vara normalt så jag försökte släppa det men efter en vecka så kom det igen och då bestämde jag mig för att beställa tid hos gyn. kunde inte sitta i ständig oro.

Hur känner du dig?

Tack Glad 
  • MelikaH
    Pancakes skrev 2010-09-22 15:46:27 följande:
    Beklagar ditt MA. Här är i alla fall en väldigt stöttande och bra tråd!

Det enda råd jag kan ge är att gråt ut tillsammans och låt det ta tid. Snart känns det bättre! Jag ville bara dra mig undan och gjorde det ett tag tills det känns lättare. Så fort man varit på återbesök och fått konstaterat att allt är borta känns det mycket lättare, jag lovar. Då kommer ÄL snart och så kan man försöka igen.
    Tack, jag har läst i denna tråd lite då och då men jag vet inte så mycket om hur allas situation ligger till här. Det är tufft att gå igenom detta, jag var på återbesök igår och embryot var ute men jag hade en tunn hinna kvar den skulle lossna självt sa han. Han tyckte annars att det såg bra ut och att min kropp har skött det här själv är bra.
    Jag mår bättre nu men man tänker ändå på det hela tiden, längtar tills vi kan komma igång igen.

Hur ligger allt till hos dig? 
  • MelikaH

Antar att du också gick igenom detta nyligen?

Beklagar :( 
  • Muffe80

MelikaH, jag har tom blött en del i omgångar och ska på vul imorgon för att få domen...

Hade du symtom hela tiden?

• FruW

Muffe - stort lycka till på VUL i morgon!!! Kommer hålla tummarna extra hårt för dig - och det kommer att gå jättebra för dig i morgon!! Du ska ju få en liten bebis ju Baby

Sugar - tänker på dig massor!! Hoppas du får ett bra stöd i sambon! Massa massa kramar till dig!! Hjärta

Sofy och ni andra - tack!! Känns så skönt med läkartiden på fredag, ser fram mot det massor! O hur ofta gör man det eg - gynundersökning o blodprov, haha!

• Mamaobabba
    Muffe80 skrev 2010-09-22 21:05:41 följande:
    MelikaH, jag har tom blött en del i omgångar och ska på vul imorgon för att få domen...

Hade du symtom hela tiden?
    Hoppas det går bra på VUL, håller tummarna!!
  • sugarrush

Hejsan alla underbara tjejer. Stor kram på er alla, ni är så fina.
    Muffe: jag tänker på dig och försöker skicka positiv energi åt ditt håll. Hoppas allt går vägen på VUL idag.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3