• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Helvete. Nu känns det som ÄL-värk. Och vi hade sex för tre dagar sedan, i måndags. Det är ju för länge sedan! Blir så himla ledsen, känns som om den här månaden är körd. Fan!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-10-14 09:57:47 följande:
    Helvete. Nu känns det som ÄL-värk. Och vi hade sex för tre dagar sedan, i måndags. Det är ju för länge sedan! Blir så himla ledsen, känns som om den här månaden är körd. Fan!
    Men om du har äl-värk nu? Då är väl ägget på väg o ni har 24-48 h på er? Eller hur funkar det igen? =/
  • sugarrush

Värken kan komma antingen när ägget släpper, eller innan. Men jag ska resa bort idag och i helgen ska mina föräldrar på besök så då kommer det inte funka. Vi kommer alltså inte kunna ha sex förrän på måndag igen.

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-10-14 10:22:15 följande:

Värken kan komma antingen när ägget släpper, eller innan. Men jag ska resa bort idag och i helgen ska mina föräldrar på besök så då kommer det inte funka. Vi kommer alltså inte kunna ha sex förrän på måndag igen.

Gaaaah, typiskt! Kan ni inte skicka ut päronen och handla nåt under helgen? Eller på nåt annat lite ärende? Oskyldig
  • Pilgrimmen

Goddagens! =)
    Tog ett test igår och idag och idag tror jag att jag faktiskt kanske kunde ana ett litet litet streck till, men jag vet inte riktigt om det är ren inbillning för man vill ju så gärna och sen så kan man ju tro att det finns ett streck till för att ögat lurar en eftersom man vet vart det ska sitta. Hahahaa! Men BIM-6 eller 7

Fasiken va dum man är egentligen som inte kan hålla sig till BIM med testandet..Haha. Man blir ju lixom inte klokare när det blir såhär..Men har man en längtan så har man

• Längtan efter liten

pilgrimmen: jag ser kanske kanske kanske ett svagt streck, men det var inte starkt du ;) haha håller tummarna

Längtan efter liten är stor
  • Pilgrimmen
    Längtan efter liten skrev 2010-10-14 15:26:16 följande:
    pilgrimmen: jag ser kanske kanske kanske ett svagt streck, men det var inte starkt du ;) haha håller tummarna
    Hahahaha nä starkt vore ju att ta i att säga ! Haha, men man lever ytterligare en dag på det Hoppas hoppas hoppas bara att det syns lite bättre imorgon, om det nu är någonting, hihi!
  • Pancakes

Åh, BIM -6 är ju tidigt. Vad som helst kan hända! Håller tummarna!

• MCT79
    SoMa72 skrev 2010-10-14 09:02:26 följande:
    Åhhh, håller tummarna att det tar sig snart! Måste ha känts jättebra att äntligen ha fått träffa en läkare och sen alla prov de tog osv...

Var det inte du som plussade på en gång med Rosenrot? Fast tog det längre tid då? Eller var det på BIM-dagen?
    Jo jag har plussade båda månaderna när jag kört med Rosenrot! Äter nu också..i väntan på äl..=)
    Plussade före bim både gångerna!
  • MCT79
    Pilgrimmen skrev 2010-10-14 14:59:01 följande:

Goddagens! =)
    Tog ett test igår och idag och idag tror jag att jag faktiskt kanske kunde ana ett litet litet streck till, men jag vet inte riktigt om det är ren inbillning för man vill ju så gärna och sen så kan man ju tro att det finns ett streck till för att ögat lurar en eftersom man vet vart det ska sitta. Hahahaa! Men BIM-6 eller 7

Fasiken va dum man är egentligen som inte kan hålla sig till BIM med testandet..Haha. Man blir ju lixom inte klokare när det blir såhär..Men har man en längtan så har man

Anar ett svaaaaagt streck jag med! Spännande!!! Håller mina tummar för dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3