• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Grattis tjejer till plussen - Pilgrimmen, jag tror på dig, ge det lite tid, det är ju fortfarande såå tidigt! Men lite hopp kanske jag kan bidra med - när jag inte varit gravid har mina test varit helt snövita, jag har inte kunnat ana ett streck till hur jag än vinklade det, kisade och belyste med starka lampor.. Så, ett extra streck är alltid positivt!!

• FruW

Glömde - jag har ÄNTLIGEN slutat blöda!! Det ni, såå härligt! Har till och med fått till det med grabben min, första gången på evigheter! Glad Har dessutom i ett svagt ögonblick lovat både läkaren och sambon att inte testa mer med äl-tester, sälj dom på blocket tyckte läkarn... Frustrerande för kontrollfreaket i mig, men kanske har de en vits med detta, vi får se...

• Pilgrimmen
    FruW skrev 2010-10-16 09:50:42 följande:
    Grattis tjejer till plussen - Pilgrimmen, jag tror på dig, ge det lite tid, det är ju fortfarande såå tidigt! Men lite hopp kanske jag kan bidra med - när jag inte varit gravid har mina test varit helt snövita, jag har inte kunnat ana ett streck till hur jag än vinklade det, kisade och belyste med starka lampor.. Så, ett extra streck är alltid positivt!!
    Jo jag är inte det minsta osäker på om att jag är gravid, bara väldigt orolig för att det ska sluta som tidigare. Svaga plus och sen mf. Men gravid är jag med en massa växtvärk just nu 

Haha ja sälj dom på tradera, haha!! Nää men jätte skönt för dig att det slutat blöda nu. Nu hoppas vi äl kommer snart och att det blir bebis för er.
  • annaj84

Grattis pilgrimmen!! Vi kommer ha BF nästan samma datum! :)
    Strecket kommer vara mycket starkare imorgon!!!

• annaj84

detta tog jag i tis. strecket syns bättre på telefonen irl, blir sämre kvalla då jag laddar upp det men det är nog samma för dig pilgrimmen. :) Nu kommer kontrollstrecket upp direkt. så om någon dag har du ett illrött streck. Testar fortarande varje morgon för att kolla om det blir starkare. Det är som en drog och man blir lika glad varje gång.Glad Har köpt ett digitalt som visar vilken vecka man är i men tänkte försöka spara det till nästa vecka och hoppas att det visar iaf 2-3 veckor :)
  • Pilgrimmen
    annaj84 skrev 2010-10-16 10:20:42 följande:

detta tog jag i tis. strecket syns bättre på telefonen irl, blir sämre kvalla då jag laddar upp det men det är nog samma för dig pilgrimmen. :) Nu kommer kontrollstrecket upp direkt. så om någon dag har du ett illrött streck. Testar fortarande varje morgon för att kolla om det blir starkare. Det är som en drog och man blir lika glad varje gång.Glad Har köpt ett digitalt som visar vilken vecka man är i men tänkte försöka spara det till nästa vecka och hoppas att det visar iaf 2-3 veckor :)
    Åh nu tändes verkligen hoppet Åh va roligt för dig nu när det är starkt Det är ju en underbar känsla varje gång strecket kommer fram, hihi! Hur lång tid tog det från detta testet till det starka?

Ja denna bebis har BF 29 juni =) Så vi är väldigt nära varandra
  • Pilgrimmen
    annaj84 skrev 2010-10-16 15:49:24 följande:
    Igår tog jag bilden jag la upp först, så det blir ju 3 dagar.
    Åh va härligt Då hoppas jag att även jag får såå fina plus om 3 dagar
    Men imorgon får vi svart på vitt iaf för då ska det digitala användas, hihi

Tog ett test nyss..Jaaaaa jag är galen i testande! Haha
    Men nu ser jag att det ökat markant sååå JAG ÄR GRAVID! Och det känns verkligen på riktigt! Denna bebis kommer stanna...Yeeeeey!

29e juni 2011 är lillen beräknad att komma =)
    Men jag väntar med att uppdatera listan till efter det digitala imorgon, hihi

• SoMa72

Är det vanligt att äl kan bli förskjuten? Jag har ju fått mens som en klocka i 4-5 mån, idag BIM+2 och nu har jag inte ens ont i brösten längre... Vad händer? Förvånad Kanske mensen tänker hoppa över helt den här månaden? Jag ligger iaf kvar på BIM 14 okt, tills mensen behagar komma. Hur ska jag sen räkna ut nästa BIM?

• sofy
    Pilgrimmen skrev 2010-10-16 16:08:12 följande:
    Åh va härligt Då hoppas jag att även jag får såå fina plus om 3 dagar
    Men imorgon får vi svart på vitt iaf för då ska det digitala användas, hihi

Tog ett test nyss..Jaaaaa jag är galen i testande! Haha
    Men nu ser jag att det ökat markant sååå JAG ÄR GRAVID! Och det känns verkligen på riktigt! Denna bebis kommer stanna...Yeeeeey!

29e juni 2011 är lillen beräknad att komma =)
    Men jag väntar med att uppdatera listan till efter det digitala imorgon, hihi

Snyggt!! ;)

Grattis! Klart de kommer gå bra!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3