• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-12 15:47:10 följande:
    Yähh.. snart är du på banan igen... !

Jag har börjat småblöda igen ...(?) pyttelite... mer som rosa flytningar... nojjar lite nu med tanke på mitt tidigare X så jag tog ett test i morse som var kritvitt... så... det är nog som det ska.

I morgon har jag tid hos läkarne.... så får vi se vad de säger.. eller gör..
    Jättelycka till imorgon, vi tänker på dig!! Hjärta {#emotions_dlg.flower}
  • Pilgrimmen

MCT lycka tiil imorgon!!

Jag måste bara säga att faaaaan va drygt det är att gå och räkna dagar till bim. Trodde inte jag skulle bli sån för förra månaden gick ursnabbt. och nu letar jag även en massa symptom, TYVÄRR!! Vet inte om jag känner något och jag har bortförklaringar till alla såkallade symptom. Haha allt för att inte bli så besviken!

Men ååååååhh va jag viill

• sugarrush

Åh Pilgrimmen, jag vet precis hur det känns, fasen, varje dag känns som en vecka!
    Och så OM man får minus så blir man så hemskt besviken.... Blä!
    Försök hitta annat skoj att tänka på, några nya projekt eller någon semester att planera eller så.. (Så brukar jag göra för att stå ut.)
    När har du BIM?

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-12 18:20:38 följande:
    Åh Pilgrimmen, jag vet precis hur det känns, fasen, varje dag känns som en vecka!
    Och så OM man får minus så blir man så hemskt besviken.... Blä!
    Försök hitta annat skoj att tänka på, några nya projekt eller någon semester att planera eller så.. (Så brukar jag göra för att stå ut.)
    När har du BIM?
    Ja men visst är det så...Mindre kan ju göra en tokig alltså!! haha...Men som sagt, det är ju hoppet man lever på och jag hoppas nått såppas =)

Åh va skönt det måste kännas för dig att testerna visar nästintill neg nu för då är det inte jätte långt till ägglossning

Jo jag hoppas inte jag blir allt för besviken om det inte blir något nu men man vet ju aldriig hur det blir när och om mensen kommer. Jag ska göra högskoleprovet nästa helg, och helgen efter det är det en tripp ner till växjö för att hälsa på min familj och sen är det bara 3 veckor drygt till vi åker till thailand, så lite planer har vi att se framemot =)

Och på något sätt kan jag inte i min vildaste fantasi se mig som gravid igen, det känns som att livet alltid kommer bestå av bara planerandet och avundsjuka på alla andra som får plus och bebisar, haha!!

BIM om 8 dagar idag
  • sugarrush

Samma här, kan verkligen inte se mig själv som gravid igen... Man får hoppas att man har helt fel.

Min plan är att OM det blir någon nästa gång så kommer jag boka täta kontroller privat, jag kommer att kontakta flera olika privata ultraljudskliniker så att jag kan ha ett VUL varje eller varannan vecka i början. Dessuotm kommer jag att äta 1/4 tablett albyl minor varje dag, samt gå till kuratorn varje vecka. Jag kommer vara så sjukt rädd, men jag tror det kommer kännas tryggare av att ha en utstakat schema att luta sig mot.

• FruW

MCT - lycka till i morgon! Tror du kan ställa dig in på samtal med lite frågor om din hälsa, dina mf, alkoholvanor, kaffevanor, rökning mm, gynundersökning nästan garanterat och ev lite blodprov.. Du ska se att det går bra, o det är skönt att bollen är i rullning!

Trodde aldrig jag skulle säga det, men åååh så skönt det är att ha fått mens! Nu hoppas jag bara att när den är över så slutar blödningarna! Denna månad har varit en tvärtom-månad, 1 vecka blödningsfritt, resten mens.. inte kul!

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-13 11:52:58 följande:
    MCT, lycka till idag!!!
    Tack vännen! Har varit cool fram till nu men nu börjar det pirra i magen... men det blir ju mest prat idag...
    Återkommer när jag varit där..=)
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-10-13 12:15:03 följande:
    Tack vännen! Har varit cool fram till nu men nu börjar det pirra i magen... men det blir ju mest prat idag...
    Återkommer när jag varit där..=)
    Ja, gör det! Vad skönt att du får träffa nån som hjälper och stöttar. Hoppas ni får en bra läkare!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3