• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • rontgensyrran

Pilgrimmen. Med god vilja kan jag mig ana ett supersvagt streck. Väntar dock med att säga grattis och hoppas du får ett tydligare om någon dag eller två :)

• sugarrush

Pilgrimmen, det ser lovande ut! Håller tummarna för starkare om några dagar! Jag smet hem från kursen och nu har vi SEXAT! Haha, vad gör man inte! Har ingen aning om det var äl, men kanske.......

• Pilgrimmen

Haha härligt Sugar! Håller mina tummar för att en liten springare ska hitta rätt =)!

Tog ännu ett test idag men vet inte om det är någon större skillnad på det jag fick igår =/ Men det är ju spännande attt testa =) Och gubben såg det till och med idag och det får upp hoppet lite till

Men attans, varför ska det vara så svårt att fånga det på bild??

Men men, ett försök iaf, hihi

• sugarrush

Pilgrimmen: det där kan slå vad om är ett plus! Jag vågar mig allt på ett GRATTIS!

• Pilgrimmen
    sugarrush skrev 2010-10-15 08:22:45 följande:
    Pilgrimmen: det där kan slå vad om är ett plus! Jag vågar mig allt på ett GRATTIS!
    Åhh näää men säg inte så, då blir jag väldigt nervös..Haha! Men tack..Jag fattar inte..Har aldrig lyckats bli gravid DIREKT efter ett mf men jag har nog heller aldrig fattat att jag antingen iinte fått ägglossning innan eller att den hoppar fram nästan 2 veckor..Shiit va underbart om det nu ökar i styrka. Där ligger ju min nojjighet! Sååå testing testing hela dagarna långa, hahaha
  • annaj84

Tog detta nu på morgonen. Såg streck redan i tis. men nu är det tydligare och går väl inte att missta sig!? Lite dålig bild (telefon). Har BIM på sön så jag ska ta ett igen då men det borde ju visa starkare tycker jag. Jag hade ju MF 13 sep så jag har inte haft någon mens emellan. Ringde till MVC imorse och fick inskrivning 11/11. :)

Pilgrimmen jag hoppas sååå att det också ska ta sig för dig. Kan ana ett litet streck! :)

Snälla ni, håll era tummar att det går vägen denna gång :)
  • Längtan efter liten
    Pilgrimmen skrev 2010-10-15 08:26:49 följande:
    Åhh näää men säg inte så, då blir jag väldigt nervös..Haha! Men tack..Jag fattar inte..Har aldrig lyckats bli gravid DIREKT efter ett mf men jag har nog heller aldrig fattat att jag antingen iinte fått ägglossning innan eller att den hoppar fram nästan 2 veckor..Shiit va underbart om det nu ökar i styrka. Där ligger ju min nojjighet! Sååå testing testing hela dagarna långa, hahaha
    nu ser jag faktiskt lite tydligare på detta testet :d spännande.. tjohoo
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    annaj84 skrev 2010-10-15 08:39:51 följande:

Tog detta nu på morgonen. Såg streck redan i tis. men nu är det tydligare och går väl inte att missta sig!? Lite dålig bild (telefon). Har BIM på sön så jag ska ta ett igen då men det borde ju visa starkare tycker jag. Jag hade ju MF 13 sep så jag har inte haft någon mens emellan. Ringde till MVC imorse och fick inskrivning 11/11. :)

Pilgrimmen jag hoppas sååå att det också ska ta sig för dig. Kan ana ett litet streck! :)

Snälla ni, håll era tummar att det går vägen denna gång :)
    tjohoooooooooo :D snyggare pluss får man leta efter :D grattis
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes

Solklart Annaj84! GRATTIS!!!!

Pilgrimmen, dina plus kommer bli starkare ska du se! Du har fortfarande så långt innan BIM. Vågar mig på ett lite försiktigt grattis där också.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3