• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-16 15:35:06 följande:
    Men gumman, testa inte för tidigt med ett CB digital, de kräver mer hormon än det vanliga CB-testet och stickorna för att bli positivt. Jag brukar alltid testa med stickor innan BIM, och med CB digital absolut tidigast på BIM - för själv skulle jag bli superbesviken om jag testade för tidigt och fick negativt.

När har du BIM?
    Jag tror jag har BIM idag eller igår, sista mensens första dag var 18 okt, starkt äl-utslag 02 nov, vad tror du?
    Jag vet ju att det kan stå negativt på CB, mitt kusinbarn plussade lika svagt som jag med sin son, hon fick "gravid" på CB på bim-2 efter Testlagrets test.
  • SoMa72
    SoMa72 skrev 2010-11-16 15:45:10 följande:
    Jag tror jag har BIM idag eller igår, sista mensens första dag var 18 okt, starkt äl-utslag 02 nov, vad tror du?
    Jag vet ju att det kan stå negativt på CB, mitt kusinbarn plussade lika svagt som jag med sin son, hon fick "gravid" på CB på bim-2 efter Testlagrets test.
    på CB digitalt menar jag. =)
  • sugarrush

Om du har BIM idag kan du absolut ge det ett försök imorgon bitti! Hoppas du får ett FINT "gravid" i rutan!

• Längtan efter liten

soma åååh hoppas du är gravid.. jag tror det ja minsann :D

Längtan efter liten är stor
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-16 16:08:10 följande:

Om du har BIM idag kan du absolut ge det ett försök imorgon bitti! Hoppas du får ett FINT "gravid" i rutan!

Tack! Jag kommer uppdatera oavsett..
  • Alicia 72

SoMa; köp CB+ istället för digital så ska du se att du får dig ett fint +! Alicia

• MCT79

Hej tjejer... lite mindre ledsen... men fasen... bläää... hoppas på kortare cykel så man slipper vänta så länge iaf...

SoMa, jag håller mina tummar för dig! Om du hade starkt utslag på äl-test 2 nov. så ägglossade du kanske den tredje så är det ju supertidigt ju och därmed helt normalt med svagt plus!!

• Alicia 72
    SoMa72 skrev 2010-11-16 15:31:51 följande:
    Det kan ju vara ett tidigt mf också, därav min blödning förra veckan och ett pytteplus idag, man vet ju aldrig... =/ Får bara hoppas på det bästa!
    Tror inte alls att blödningen var ett tidigt missfall. Blödningen kom ju precis i de dagarna då ägget förmodas fästa. Skulle det nu vara så att ägget fäst men att det blivit ett missfall så måste mf ha skett efter max någon dag. På så kort tid hinner inte hcg produceras i mätbar mängd som dessutom finns kvar en vecka senare.
    Nä, du är på tjocken!

Alicia
  • SoMa72

Men jag blir så trött nu... Gråter Skulle ju testa imorse och precis när jag jag lade stickan på tork, så kommer det BLOD!!! I typ klumpar/strängar... Jag orkar inte detta! Vad var det då? Ett tidigt MF? Jag fick fortf ett svaaagt plus, men det betyder uppenbarligen inte ett skit.

Fy, vad knäckt jag känner mig!

Tusen kramar till alla fina människor här på FL! Är så glad att vi finns här för varandra! Hjärta

• sugarrush

Åh vad tråkigt SoMa! Och jag som väntade på att du skulle publicera en bild på ett gravid-test...
    OM det är mensen så är det med all säkerhet ett tidigt missfall. Men det är ju inte alls säkert att det var mensen, många blöder ju i början utan att det är någon fara.

Kolla ifall det kommer mer blod under dagen, om det avstannar eller minskar så är det ju ett gott tecken.
    *kram*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3