• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Alicia 72
    sugarrush skrev 2010-11-17 14:10:53 följande:
    Tjocka vita flytningar... är det något att hänga i julgranen tror ni?

SoMa, hörrö, jag tror också du är preggo. Alicia är så övertygande att jag köper det rakt av.
    Strecket är ju klart tydligt på fotot. Jag vågar mig faktiskt på ett litet grattis!
    Själv har jag vattniga och så rikliga att det känns som att jag kissat på mig..... Undrar vilket som bådar mest gott???
    Haha, rena rama skjutningar från höften i tolkandet av alla tänkbara symtom!

Visst är hon gravid, SoMa, hon blir nog mer övertygad efter testet i morgon!

Alica
  • sugarrush
    Alicia 72 skrev 2010-11-17 14:40:28 följande:
    Själv har jag vattniga och så rikliga att det känns som att jag kissat på mig..... Undrar vilket som bådar mest gott???
    Haha, rena rama skjutningar från höften i tolkandet av alla tänkbara symtom!

Visst är hon gravid, SoMa, hon blir nog mer övertygad efter testet i morgon!

Alica
    Absolut! Det har vi ju bestämt! Hon är på tjocken!

Nästan exakt samma här: vattniga/vita men tjocka, typ som ÄL-flytningar. Trodde det var mensen som kommit men nejnej, det var typ en halvliter flytningar (sorry för detaljerna).
    Jaja, det kan nog betyda såväl mens som graviditet.... 

• SoMa72

Fina, fina tjejer! Hjärta Jag blir rörd, på riktigt!!!! Vad underbara ni är!!!!!! Glad 

Tusen kramar på er!!!  

• SoMa72

Om vi pratar flytningar så hade jag en massa vattniga oxå efter äl, vad nu det betyder..... Jag håller tummarna för oss alla oavsett!  

• SoMa72

Jag säger det igen: jag är såååååååååååååå tacksam för alla fina människor här!
    Tur vi har varandra, i med- och motgång! Hjärta

• sugarrush

Jag också. Jag hoppas verkligen att vi plussar allihop!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-17 15:17:06 följande:
    Jag också. Jag hoppas verkligen att vi plussar allihop!
    Ja, nu är det dags att vi försvinner från den här tråden och hoppar in i den för dem som plussat! Solig
  • SoMa72
    miraclee skrev 2010-11-17 14:19:17 följande:

Jag flikar bara in här tjejer.. Soma, jag blödde ju i den här graviditeten, på 4+3 eller 4+4 iofs, men precis runt BIM.. o de va klaaarrött o massor! Sen igen 7+2, me klumpar o strängar o allt möjligt, mörkt, rött, brunt.. De kan va helt normalt! ;) Båda gångerna va ju runt mens ungefär..

Och nu v 18! :)

Hoppas du har rätt i att det är normalt... Hade du ont oxå? Som vanlig mensvärk eller? För det har jag lite av och till, så varje gång jag springer på toa (vilket jag har gjort minst 6-7 ggr idag) är jag ju säker på att mensskrället kommit igång... =/

Hur mår du i övrigt? Försökte gå in på din sida, fast det gick inte. Glad
  • miraclee
    SoMa72 skrev 2010-11-17 15:41:07 följande:
    Hoppas du har rätt i att det är normalt... Hade du ont oxå? Som vanlig mensvärk eller? För det har jag lite av och till, så varje gång jag springer på toa (vilket jag har gjort minst 6-7 ggr idag) är jag ju säker på att mensskrället kommit igång... =/

Hur mår du i övrigt? Försökte gå in på din sida, fast det gick inte. Glad
    Alltså ja hade ju inte en tanke på att ja kunde va gravid först, men började få riktig molvärk på BIM -5, sen testade ja på BIM -2 o fick fina streck (de varierar ju för alla beroende på mängd HCG så oroa dig inte!) och sen hade ja krafig växtvärk hela tiden tills v 8 typ, så ja jag hade ont då men de va ju pga livmodern växte. Så de kan ju va helt normalt. Jag trodde de va kört men de höll bara i sig 2 timmar, blödningen alltså, sen avtog de, o kom tillbaka igen nåra veckor senare, maaassor då också o symptomen hade avtagit, men kom tillbaka de också..

Jag har haft nidis varje gång innan men de slutade alltid i MF för mig, denna gång hade ja ingen nidis. Men de va nog mer en indikation på att ngt va fel för mig, "nidisen" alltså, och jag tror inte det är så för dig! För de allra flesta är de ju tecken på grav! ;) Håller alla tummar!!

Jag mår inge bra alls annars! Om jag ska va ärlig ;) Har gått ner 8 kg, kräks fortfarande, har näringsbrist typ för jämnan, åkt på lunginflammation nu också o kroppen är heeeelt paj! Men vilden mår bra o buffar på så de får duga! ;) Lägger till dig i adressboken så kommer du in! ;)
  • sugarrush

Nej nu ska jag åka och träna lite bodypump så jag kommer på bättre tankar!
    Vi hörs snyggingar!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3