• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Tänker ganska mkt på att BF skulle ha varit i dagarna. Gråter Hoppas man får nåt annat bättre att tänka på snart...

Mörkt är bara förnamnet, blä....

• sugarrush

Tänk inte på BF, tänk på att det är superpositivt att du vill hem och sova i soffan.... det kan betyda GRAVIDITET!!!!
    En julibebis blir det isåfall!
    Fasen vad najs!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-18 17:26:13 följande:

Tänk inte på BF, tänk på att det är superpositivt att du vill hem och sova i soffan.... det kan betyda GRAVIDITET!!!!
    En julibebis blir det isåfall!
    Fasen vad najs!

Vad gullig du är!  Hem o sova i soffan vill jag alltid, preggo eller inte... Tungan ute Om man sover så behöver man inte fundera sönder saker, åtminstone inte i vaket tillstånd. Flört 
    OK, då förtränger jag BF som skulle ha varit, lovar att försöka iaf...
  • sugarrush

Bra, lova det!
    Själv är jag sugen på att dränka mina sorger i en halvflaska periquita , men vågar inte innan mensen behagar dyka upp.

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-18 17:33:34 följande:
    Bra, lova det!
    Själv är jag sugen på att dränka mina sorger i en halvflaska periquita , men vågar inte innan mensen behagar dyka upp.
    Jag lovar, gumman!

Gud, vad gott det lät!!!! Fast så länge man inte vet nåt, så är det väl inte skadligt och inte i nåt tidigt stadium ändå? Sen behöver man ju inte dricka massor heller... Jag tog en liten Calvados häromkvällen eftersom allt kändes kört redan då. Men när man väl plussat ordentligt, då är det ingen större uppoffring att inte få det där glaset när man tänker på vad som väntar Glad 
  • SoMa72

Sen vill jag bara tillägga att den lilla fjuttiga Calvadosen tog jag innan jag ens testat mig, bara så ingen missförstår... Glad 

• sugarrush

Alltså, jag har lite konstig smak i munnen. Kan det vara för att har tryckt i mig tre after eight? Eller kan det betyda något annat? Hmmm... *funderar*

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-18 17:48:47 följande:
    Alltså, jag har lite konstig smak i munnen. Kan det vara för att har tryckt i mig tre after eight? Eller kan det betyda något annat? Hmmm... *funderar*
    Wihoooo, det hade ju jag med förra veckan! Inte fasen beror det iaf på tre ynka after eight...
  • sugarrush

Min kollega parkerade en öppen after eight-ask bredvid mig i måndags, och sedan reste hon bort. Shit, alltså, det är mindre än halva kvar, och det är i pricip bara jag som ätit!!!
    Måste köpa en ny och fylla på innan hon kommer tillbaks till kontoret....

Ja, äckelsmak i munnen (kan alltså vara after-eight-relaterat..) och lite trötthet (kan mycket väl bero på vintermörkret eller mitt bodypump-pass igår). Inte så mycket symptom, menmen. Vi får väl se.

• SoMa72
    sugarrush skrev 2010-11-18 17:58:34 följande:
    Min kollega parkerade en öppen after eight-ask bredvid mig i måndags, och sedan reste hon bort. Shit, alltså, det är mindre än halva kvar, och det är i pricip bara jag som ätit!!!
    Måste köpa en ny och fylla på innan hon kommer tillbaks till kontoret....

Ja, äckelsmak i munnen (kan alltså vara after-eight-relaterat..) och lite trötthet (kan mycket väl bero på vintermörkret eller mitt bodypump-pass igår). Inte så mycket symptom, menmen. Vi får väl se.
    Vi håller tummarna hela tiden!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3