• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    SoMa och pixan, jag lider med er.
    Och shit vad din cykel strular SoMa, kan du ringa någon gyn och fråga vad de tycker du ska göra?
    Största kramen, hoppas det går vägen för er båda nästa månad.
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-24 08:46:32 följande:
    SoMa-Vännen! Stor kram! Hoppas nu att det drar igång ordentligt under dagen och att cykeln beter sig som vanligt så att du får ett nytt försök nu!
    Många varma tankar!
    Tack gumsan! Hjärta Än har det ju inte gjort det, mkt märkligt detta.... Men jag lever på som vanligt o intalar mig att mensen är helt normal...

Bamsekram på dig!
  • SoMa72
    Atti skrev 2011-01-24 07:55:45 följande:
    Uppdaterar...

Jag för in dig SoMa den 20 februari och hoppas det blir rätt.
    Tack snälla!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-24 10:38:52 följande:
    SoMa och pixan, jag lider med er.
    Och shit vad din cykel strular SoMa, kan du ringa någon gyn och fråga vad de tycker du ska göra?
    Största kramen, hoppas det går vägen för er båda nästa månad.
    Tack sötis! Hjärta Jag måste nog kolla snart om det inte drar igång ordentligt snart. Eller är det så att kroppen kan krångla extremt mycket vid andra mensen efter missfall? Obestämd

Megakramen tillbaka!
  • kajsalisa

Hur går det för dig Sugarrush? Har förstått att du har plussat?! Grattis! Hoppas du vågar dig över till andra tråden snart. Vi är ett gäng tjejer där nu som är levande bevis på att det faktiskt kan funka så småningom, trots mycket strul.
    Sitter här med en sovandes 2-veckors bebis i famnen, och plötsligt är det värt all ångest, väntan och stress man gick igenom för ett år sedan...
    Kram på dig!

• sugarrush

Kajsalisa, tack! GRATTIS själv!

Jag har skickat ett mail till dig. Vi ses i den andra tråden om några veckor, när jag (förhoppningsvis) passerat missfallsveckorna.

Kram!

• MCT79

Usch vad tråkigt SoMa.... krånglande kroppar kan vi ha mellan försöka att skaffa barn tycker jag... känns ju som en spark i ansiktet att plötsligt få en krånglande kropp efter 28-dagars cykler i 18 år....
    Det kanske är så att det krånglar efter mf? Min har ju ballat ur helt sen mina två i aug/sept...läkarbesök på onsdag...

Atti så ni kom fram till att ni tar en paus? Det kanske är det bästa... låta själv och kropp vila... ta hand om er! Kram!

Kram till alla er andra!

• kajsalisa

Sugarrush; har försökt inboxa dig flera gånger, men det funkar inte av någon anledning. Får försöka senare igen.
    Kram

• sugarrush

Konstigt kajslisa... har ingen aning om varför faktiskt, jag har ju en "öppen profil" numera och allt.
    Hoppas det funkar senare..
    Stor kram till både dig och lillgrabben!

Fjärde gången gillt? Hoppas på septemberbebbe!
  • Natur

Välkommen tillbaka soffy83, vad skönt att ni fått stöd o hjälp, och att allt såg bra ut!

Mimmi80, det ordnar sig, 10 försök är mycket när man längtar men helt normalt, jag vet att det är tråkigt men kanske ändå lite skönt att ha med sig att de är normalt.

Ja eg bara en enda STOR JÄTTE KRAM till er alla oavsett om vi kämpar med plusset eller med oron förmf!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3