• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-20 13:23:20 följande:
    Jamen precis. Det hade varit typ helt omöjligt att plussa på BIM-9. Eller jo, det kanske hade gått om man hade en extremt lång lutealfas.
    Ja, och det är väl inte så vanligt att folk har det?

Hur mår du idag?
  • sugarrush

Jo jag mår bra. Är jätteglad eftersom jag testade med digital imorse och fick "gravid 3+" redan nu på 4+4. Tidigare har jag inte ens fått det på 6+0..
    Snart är du där du också!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-20 13:49:46 följande:
    Jo jag mår bra. Är jätteglad eftersom jag testade med digital imorse och fick "gravid 3+" redan nu på 4+4. Tidigare har jag inte ens fått det på 6+0..
    Åh, vad roligt för dig, gumman!! Skrattande Den här gången blir det bebbe!! {#emotions_dlg.flower}

Ja, det får vi hoppas, förr eller senare så...
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-01-20 11:19:50 följande:
    Från det ena till det andra: tjejen som hade plussat på bim-9 (som vi alla tyckte var smått otroligt) hade tydligen varit till BM igår och är i v 9 och inget annat...
    Jag såg det jag med... hon hade tydligen nån liten blödning förra månaden som hon själv inte riktigt trodde var mens... Men hennes starka plus på bim-9 stämmer plötsligt lite bättre...
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-01-20 13:49:46 följande:
    Woohoo! Bra där! Massa hormoner vill vi ha!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 14:23:09 följande:
    Jag såg det jag med... hon hade tydligen nån liten blödning förra månaden som hon själv inte riktigt trodde var mens... Men hennes starka plus på bim-9 stämmer plötsligt lite bättre...
    Ahh, det förklarar ju saken om hon blödde lite... Fast jag har ju sett hennes test och de var först jättesvaga när hon började testa, så då är hon väl säkert låghormonare?
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-01-20 14:38:27 följande:
    Ahh, det förklarar ju saken om hon blödde lite... Fast jag har ju sett hennes test och de var först jättesvaga när hon började testa, så då är hon väl säkert låghormonare?
    Jo det kan tänkas...

Hörrni visst fanns det några hästtjejer i tråden? Pixan? Jag har allvarliga sug på att återuppta ridningen....
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 17:34:27 följande:
    Jo det kan tänkas...

Hörrni visst fanns det några hästtjejer i tråden? Pixan? Jag har allvarliga sug på att återuppta ridningen....
    Kör hårt! Jag tog upp ridningen i feb förra året efter typ 23 år Fast sen plussade jag ju och då vågade jag inte fortsätta för att riskera missfall, så ironiskt när jag fick mf ändå... Tungan ute 
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-01-20 17:40:20 följande:
    Kör hårt! Jag tog upp ridningen i feb förra året efter typ 23 år Fast sen plussade jag ju och då vågade jag inte fortsätta för att riskera missfall, så ironiskt när jag fick mf ändå... Tungan ute 
    Jaaa... jag är så jäkla sugen... kanske bra att fokusera på nått annat...
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 17:44:52 följande:
    Jaaa... jag är så jäkla sugen... kanske bra att fokusera på nått annat...
    Tycker absolut du ska ta upp det igen, är ju superkul!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3