• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Odetta skrev 2011-01-21 12:30:33 följande:
    Alla underbara kvinnor här...jag vill bara säga till er alla: GE ALDRIG UPP!!!

För 1 år sedan (den 26/1-10) blev jag skrapad för vårt MA i v16 och efter det följde 3 tidiga mf till på raken. Men vet ni, idag den 21/1-11 klockan 04:54 fick vi äntligen vår efterlängtade lillebror! 

Ge aldrig aldrig upp, det må kännas som en jävla mount everest uppförsbacke, men det är värt det. Era bebisar finns där, det måste bara vara rätt bebis som flyttar in...och det kommer dem att göra!

***bamsekramar***

Men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hjärta Grattis till den fine lille killen! Skrattande

Bamsemegakramar tillbaka!
  • skruttnorpan
    Odetta skrev 2011-01-21 12:30:33 följande:
    Alla underbara kvinnor här...jag vill bara säga till er alla: GE ALDRIG UPP!!!

För 1 år sedan (den 26/1-10) blev jag skrapad för vårt MA i v16 och efter det följde 3 tidiga mf till på raken. Men vet ni, idag den 21/1-11 klockan 04:54 fick vi äntligen vår efterlängtade lillebror! 

Ge aldrig aldrig upp, det må kännas som en jävla mount everest uppförsbacke, men det är värt det. Era bebisar finns där, det måste bara vara rätt bebis som flyttar in...och det kommer dem att göra!

***bamsekramar***

Gud, jag bara gråter, GRATTIS!!! Finaste peppen och finaste bebben!
    Ta hand om dig, den lille och din familj!
    Alla lyckönskningar!
  • sugarrush

Grattis Odd! Vilken fantastisk fin liten gullunge!
    Ååååååh *njuter av bilden*

• FruW

Åh skrev precis ett jättelångt inlägg som försvann :(

ODD

• FruW

Nu tröttnar jag. Skrev först ett långt inlägg från mobilen, fick bara med "ODD", skrev det igen, fick med första meningarna.. Hoppas det här funkar bättre då..

ODD o BEV - stort grattis till era små (?!) mirakel, helt underbart att höra!! Ni ger oss alla hopp om att även vi ska lyckas en dag, det betyder otroligt mycket!!! Ni är bäst! =)

SoMa, jobbigt med att varken få plus eller mens! Hoppas du får ett fint plus snart (eller i värsta fall tanten, då vet du iaf o får en ny chans snart igen!). Såå jobbigt att gå o vänta så där! Ang restaurangen på kanarieöarna. Vi bodde på hotell Jardin del Sol, Espetada ligger 5-10 min promenad därifrån. Googla Espetada så hittar du både adress o karta på deras hemsida. Kan rekommendera rätt nr 21, Espetada Original, sååå gott!! (om man gillar kött....) Efterrätterna var också jättegoda! Mums!!

MCT - hur har det gått med din ÄL? Har den kommit? funderar också på att köra RR nästa gång..

Ego - bim på tisdag.. Tänkte testa på måndag morgon. Ska till uppsala med jobbet på måndag em, skönt att veta innan hur det ser ut. Har dock inga större förhoppningar.. Hade lite molande känsla i magen i går, men är borta idag. O ilsket humör på sambon (symptom för mig, hehe), o smärta  i ryggen de senaste dagarna, men säkert bara vanlig PMS =(

Stor kram till världens bästa FL-tjejer från mig!!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-01-21 13:41:54 följande:
    SoMa, jobbigt med att varken få plus eller mens! Hoppas du får ett fint plus snart (eller i värsta fall tanten, då vet du iaf o får en ny chans snart igen!). Såå jobbigt att gå o vänta så där! Ang restaurangen på kanarieöarna. Vi bodde på hotell Jardin del Sol, Espetada ligger 5-10 min promenad därifrån. Googla Espetada så hittar du både adress o karta på deras hemsida. Kan rekommendera rätt nr 21, Espetada Original, sååå gott!! (om man gillar kött....) Efterrätterna var också jättegoda! Mums!!

Ego - bim på tisdag.. Tänkte testa på måndag morgon. Ska till uppsala med jobbet på måndag em, skönt att veta innan hur det ser ut. Har dock inga större förhoppningar.. Hade lite molande känsla i magen i går, men är borta idag. O ilsket humör på sambon (symptom för mig, hehe), o smärta  i ryggen de senaste dagarna, men säkert bara vanlig PMS =(

Stor kram till världens bästa FL-tjejer från mig!!
    Åhhh, tack! Ska googla på det. Jag älskar kött! Vi har flera favorestauranger med jordens godaste kötträtter, vore kul med en till.
    Tanten helst nu! Ingen tant på Kanarieöarna, för annars kommer hon dyka upp vecka nr 2 där och svärmor ska dela lgh med oss första veckan, så då hade jag hoppats ha mens då (fast helst ett litet knytt på tillväxt i magen), hur blir det med mysandet nu? Obestämd Ingen idé att spekulera, det blir som det blir. Fast tradigt till max med denna väntan. Sorry, nu blev det lite ego, IGEN Skäms

Hoppas, hoppas du får ett Plus på måndag! Sover ni kvar här då eller är bara här em/kväll? Jag kan vinka åt dig mentalt, sitter inte i centrum o jobbar...

Jag kramar också om världens bästa FL-tjejer! Hjärta 
  • FruW

Hihi, vinka gärna åt mig! Vi åker upp på måndag kväll o stannar över natten till tisdag.

Ni kan inte smyga iväg för lite mys? Tex ta en "lunch" på tumanhand hemma? Vet ju inte hur ni ska bo..

Ang ridning, tveka inte! Hästar är världens bästa avkoppling, rekommenderas starkt! Ska ut på en tur i morgon :)

Snuttskorpan- nu är jag tillräckligt frisk, äntligen! Nu väntar inköp av kort på friskis, sen 2 pass i veckan. Jag o sambon har bestämt att vi ska göra det i 6 v i rad, sen får vi åka på spa :D

• Bev

Tusen tack tjejer för grattis! Det är sååå fantastiskt, jag skickar en massa bebisbaciller till er alla! KRAM

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3