• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-01-20 17:34:27 följande:
    Jo det kan tänkas...

Hörrni visst fanns det några hästtjejer i tråden? Pixan? Jag har allvarliga sug på att återuppta ridningen....
    Kan absolut rekommendera det!! Jag älskar mina ridlektioner!! Har byt insruktör precis och de är SÅ kul nu!! Det är ett kul sätt att motionera på! Hästar är så trevliga djur!!!
    ( Frågade förra gången då jag fick en faktura på 3500, vad som händer om jag blir gravid och inte vill rida mer, sa att mot läkarintyg borde jag få igen pengarna... men hon var osäker och skulle forska i det...)
  • MCT79

Jaaa... jag red ju på ridskola tidigare men nu är jag mer inne på att vara medryttare eller kanske tom skaffa egen om man hittar nått bra. Vill ju bara ha feel-good känslan med kompis och komma ut och skogen och mysa lite...

• Bev

Hej fina tjejer!

Jag vet inte om jag har hunnit berätta men fre den 14/1 föddes en oerhört efterlängtad trådstartsbebis (sedan alldra första början). Det blev en liten tjej på 3890 gr o 52 cm lång och alldeles perfekt. (finns att beskåda i mitt galleri en liten stund till). Allt gick hur bra som helst och vi fick en mycket fin förlossning.

Det känns helt fantastiskt att hon faktiskt valde oss som föräldrar och att detta lilla mirakel ville stanna hos oss. Men utan denna tråd hade det inte varit lika lätt att fortsätta hålla modet uppe efter 3 mf på raken... Vill bara tacka er som varit med sedan start och peppat och stöttat, och till er som är kvar eller kommit nya.. VAR RÄDDA OM VARANDRA i denna tråd, den betyder oerhört mycket! SNART är det eran tur att få hålla i ett litet mirakel, även om det känns tungt vissa perioder (eller typ alltid) så önskar jag och hoppas och tror att det snart är er tur!

TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kramar Från BEV

• skruttnorpan
    Bev skrev 2011-01-21 08:55:50 följande:
    Hej fina tjejer!

Jag vet inte om jag har hunnit berätta men fre den 14/1 föddes en oerhört efterlängtad trådstartsbebis (sedan alldra första början). Det blev en liten tjej på 3890 gr o 52 cm lång och alldeles perfekt. (finns att beskåda i mitt galleri en liten stund till). Allt gick hur bra som helst och vi fick en mycket fin förlossning.

Det känns helt fantastiskt att hon faktiskt valde oss som föräldrar och att detta lilla mirakel ville stanna hos oss. Men utan denna tråd hade det inte varit lika lätt att fortsätta hålla modet uppe efter 3 mf på raken... Vill bara tacka er som varit med sedan start och peppat och stöttat, och till er som är kvar eller kommit nya.. VAR RÄDDA OM VARANDRA i denna tråd, den betyder oerhört mycket! SNART är det eran tur att få hålla i ett litet mirakel, även om det känns tungt vissa perioder (eller typ alltid) så önskar jag och hoppas och tror att det snart är er tur!

TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kramar Från BEV
    STORT GRATTIS, tjejen! Njut av livet och din lilla tjej och TACK för att du delar med dig av glädjen!
    Stork kram
  • SoMa72
    Bev skrev 2011-01-21 08:55:50 följande:
    Hej fina tjejer!

TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kramar Från BEV
    Jättegrattis, vad underbart att höra! Skrattande Ska spana in galleriet...

Kram
  • sugarrush

Hur går det SoMa? Någon mens i sikte?

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-21 10:38:13 följande:
    Hur går det SoMa? Någon mens i sikte?
    Näääääääääääääääää Gråter och bara Minus, jag blir tokig! Skrikandes Varför krånglar kroppen så här? Mensen kom ju igång så fint förra månaden.... Usch, jättedrygt, men jag kan ju inte göra nåt, hjälper inte att jag är ledsen/arg heller Glad

Hur mår du idag?
  • sugarrush

Nejmen stackare, vad jobbigt! Det enda man kan göra är ju att vänta och det SUGER verkligen.
    Jag håller ändå tummarna för dig, fortfarande!

Jag mår bra, lite molvärk då och då men inte så farligt. Lite ömma bröst, och lite förändrat smak- och luktsinne. Men jag är ju bara i vecka 5, så jag antar att det blir mer så småningom.

Kram!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-21 11:20:48 följande:
    Nejmen stackare, vad jobbigt! Det enda man kan göra är ju att vänta och det SUGER verkligen.
    Jag håller ändå tummarna för dig, fortfarande!

Jag mår bra, lite molvärk då och då men inte så farligt. Lite ömma bröst, och lite förändrat smak- och luktsinne. Men jag är ju bara i vecka 5, så jag antar att det blir mer så småningom.

Kram!
    Jag vet, suger BIG TIME!! Tack, gumman!
    Och som vanligt far jag runt i trådar och läser och spekulerar, nån som fick minus till BIM+6 och sen väntade tvillingar, troligt att det skulle gälla mig.. Tungan ute Eller såna som plussar vrålsent o inte har några symptom alls. Jaja, tur man kan önskedrömma iaf.

Skönt med relativt lindriga symptom för dig, hoppas det inte blir så mkt värre.

Kram tillbaka! {#emotions_dlg.flower}
  • Odetta

Alla underbara kvinnor här...jag vill bara säga till er alla: GE ALDRIG UPP!!!

För 1 år sedan (den 26/1-10) blev jag skrapad för vårt MA i v16 och efter det följde 3 tidiga mf till på raken. Men vet ni, idag den 21/1-11 klockan 04:54 fick vi äntligen vår efterlängtade lillebror! 

Ge aldrig aldrig upp, det må kännas som en jävla mount everest uppförsbacke, men det är värt det. Era bebisar finns där, det måste bara vara rätt bebis som flyttar in...och det kommer dem att göra!

***bamsekramar***

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3