• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • soffy83

En stor kram till dig MCT. Det är skit när kroppen strular. Hoppas så att den kommer igång snart och att det efter nästa äl blir ett fint plus! KRAM

• Pancakes
    soffy83 skrev 2011-01-28 12:35:57 följande:
    Grattis pinglan!!Glad  Och grattis pixan till fina äggblåsor!

Hade äl igår så nu börjar den låååånga väntan. Min plan är att försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt fram till BIM. Kanske ta upp joggandet?! Någon som har något bra förslag på andra aktiviteter att fördriva tiden mellan äl och BIM med?

Kram
    Helt rätt, satsa på ego-må-bra-saker! Skäm bort dig själv med träning och snygga kläder, frisörbesök och kanske nån massage. Sånt som man inte unnar sig som gravid för att "man ska ändå bli tjock så det är ingen idé". Sen kan man ju passa på att umgås med folk som inte har barn och lever lite mer "partyliv" och gå ut på bio och dricka ett glas vin en vardagkväll så att man får känslan av att "jag passar på och lever livet nu medans jag kan, sen blir det barn och man är låst på ett helt annat sätt". Funkade för mig i alla fall! Håller tummarna för att det tog sig igår :)
  • skruttnorpan

Grattis Pinglan! Stor kram och ett megaleende!

Pixan, låter ju superbra med äggblåsorna! Håller tummen för dig nu, februari- here you come! Mys på ordentligt i helgen nu!! Skrattande

Mimmi, stor kram! Men nu är det din tur...speciellt som det står på Sugars önskelista!! Flört

• FruW

God morgon världens bästa fl-tjejer!

Hoppas ni alla haft en trevlig fredagkväll! Snuttskorpan- håll i dig nu, jag har nyheter till dig ;) kl 10 är det jag som går på ett pass step på Friskis, det du!!! ;) du har fått mig så inspirerad :D tack vännen!!! Andra passet den här veckan, känns såå skönt! Vet att det inte är mkt för er träningssuperkvinnor, men för mig är det bra..

Har också världens bästa sambo ( kändes inte så i måndags..) fick reda på igår att han har planer för oss i helgen, hemliga sånna... :) nu vet jag att vi ska till Gbg i em, middag på en fin restaurang o övernattning på hotell! Ska bli så härligt, är så glad för att han planerat allt det här själv, världens bästa!!!

Glad idag! Puss till er alla!!

• skruttnorpan
    FruW skrev 2011-01-29 09:08:16 följande:
    God morgon världens bästa fl-tjejer!

Hoppas ni alla haft en trevlig fredagkväll! Snuttskorpan- håll i dig nu, jag har nyheter till dig ;) kl 10 är det jag som går på ett pass step på Friskis, det du!!! ;) du har fått mig så inspirerad :D tack vännen!!! Andra passet den här veckan, känns såå skönt! Vet att det inte är mkt för er träningssuperkvinnor, men för mig är det bra..

Har också världens bästa sambo ( kändes inte så i måndags..) fick reda på igår att han har planer för oss i helgen, hemliga sånna... :) nu vet jag att vi ska till Gbg i em, middag på en fin restaurang o övernattning på hotell! Ska bli så härligt, är så glad för att han planerat allt det här själv, världens bästa!!!

Glad idag! Puss till er alla!!
    Härligt Vännen!
    Om jag räknas till superkvinna slår du mig med hästlängder just nu! Har kommit av mig ordentligt i träningen på grund av illamåendet...så idag får du inspirera mig- ska också ta mig till gymet tack vara dig...får placera mig nära papperskorgen, haha!
    Vilken fin kille du har!! Vad MYSIGT! Hoppas ni får en superkväll med massa kärlek!
    Lycka till på passet!
    kram
  • Bellas7

Grattis pinglan :)

Jag är nu en vecka efter blödningen och jag vet inte om och när äl bör komma ? Men om det ska vara normalt så borde det komma 16 dagar efter första blödningen och då ska jag ha äl på tis den 8 och Bim den 22 om allt stämmer. Tja jag vet inte men vad tror ni. ?
    Man längtar till Bim man längtar tulls plusset. Sen blir man skiträdd för att man ska få mf igen. Så nästa gång vågar jag nog inte tro på plusset förren ett par veckor efter tror jag, ush

• MCT79

Woohooo!!! Idag har jag ridit!! Jäklar vad skoj det var! Vi var 5 pers på nordsvenska travare, rakt ut i skogen med dunder och brak! Rejäl galopp över snötäckt äng för att sedan möta ett gäng på motorcross i slutet av ängen. Min häst tyckte att "nej nu fan räcker det!"  Men jag satt kvar!

GUUUD vad roligt det var!! Och GUUUD vad ont jag kommer ha i morrn! Hahah!

• Natur

härligt MCT! livet är fullt av vardagslyx, man får inte glömma det i all längtan o strävan... även om det är lättare sagt än gjort...

• pixerpie
    MCT79 skrev 2011-01-30 14:56:12 följande:
    Woohooo!!! Idag har jag ridit!! Jäklar vad skoj det var! Vi var 5 pers på nordsvenska travare, rakt ut i skogen med dunder och brak! Rejäl galopp över snötäckt äng för att sedan möta ett gäng på motorcross i slutet av ängen. Min häst tyckte att "nej nu fan räcker det!"  Men jag satt kvar!

GUUUD vad roligt det var!! Och GUUUD vad ont jag kommer ha i morrn! Hahah!
    WOW!!! Härligt! Jag "harvar" runt i ridhuset, 1-2 ggr / vecka! Njuter i fulla drag! Det ÄR så kul med hästar! En fri galopp i snön är svår att slå!!
  • FruW

Härligt MCT!! Underbart med ridning!! Längtar till våren när det inte är lika kall o halt!

Tjejer, jag har haft den bästa helgen i hela mitt liv!!! Är såååå lycklig! Jag har världens bästa sambo!!! (kanske finns fler av dem, men bara en för mig) jag är fortfarande chockad!!

Stor överlycklig kram till er!

Ps, några med bim snart? Ska hålla tummarna för er. Har fortfarande mens, o drar till Sthlm på kurs i morgon till på torsdag, så hoppas på att det inte är för sent
    med äl när jag kommer hem...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3