pixerpie skrev 2011-01-31 10:00:21 följande:
Oj, vad lugnt det varit här... och jag har väl inte bidragit heller med att skriva så mycket!!
Härligt Mimmi- vilken kille! Det är verkligen berg och dalbana i den karusell vi befinner oss på... Skönt att kunna känna att man har världens bästa man/ kille då!!!
MCT- går du med " en tunna mellan benen idag"?? Eller bara träningsverk??
Leava, ja visst är det mycket känslor och rädslor... Kan nästan känna lättnad när det ite tar sig heller ( missförstå mig inte) för att då slipper man iaf mf- hjärnspökena... Är iaf "glad" att ha haft tidiga mf så jag snabbt kommer passera "de kritiska" veckorna! Kommer hoppas på ett tidigt ul och sedan att kunna njuta resten av nästa graviditet! ( Vi/ jag jobbar ju med två problem, både att BLI och att FÅ BEHÅLLA!)
EGO! Har varit hos läkaren, äl är på G men han ville avvakta och göra insemineringen tills imorgon, eftersom äggblåsan inte brustit än samt att jag inte fått utslag på cd digital älsticka. Och en av mina äggblåsor hade växt sig för stor så den kommer det inte bli något av!! Bara hoppas det är guldägget som ligger där!!
Suck, ännu mer trassla med jobbet då... Ska åka och jobba i em! Hur jag har en bra chef är så GLAD jag pratade med henne... Hon hade "samma erfarenhet". så hon har förståelse!
Vad spännande ett ägg är ju tillräckligt :) Hoppas hoppas att allt går bra :)
Går du på hormonbehandling eller har du haft pergotime? Jaghar gått på pergo många gånger men funkade inte för mig så i somras började vi med hormonsprutor, Jag har ju gjort tre försök med gonal och det tagit sig två gånger men dock mf. Ja det är bra att veta att man kommer över vecka 6-7 så man kan se ett hjärta och man slipper ett tidigt mf. Men jag lär gå på nålar tills bäbisen kommer ut om man nu blir gravid och det stannar och man slipper mf.
Denna gången tänkte jag nuu e det min tur och nuu så har jag haft mitt skit så nu e det min tur :)
men icke så nicke in med ett x oxå. Skoj så jag kommer snarare bli mer förvånad om jag blir gravid och det stannar än att jag får mf.
Haha jag har faktist bestämt att om vi blir med barn och det stannar så ska vi inte berätta för någon förren de ser det och det sak bli intressant för min svärmor som jag ser en gång om året fast hon bor 20 min från oss. haha fan vad skoj om han hade fått se det i tidningen, :)
haha jag e så sjuk men visst e det lite roligt att retas