• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-02-09 15:27:45 följande:
    Haha så skönt att det inte e bara jag som ligger med kudde under rumpan och ruvar på simmarna :)

Denna månad har jag oxå börjat med 1/3 barnalbyl och progresteron så nu e det ett plus som gäller:) 10 dagar kvar till Bim :)
    Ja, "du och jag Alfred" (härligt citat från Emil i Lönneberga om jag verkar oklar), vi får hålla ihop till BIM
  • Bellas7

SoMa72. Haha japp det brukar vi ju göra :)
    Och efter Bim så får vi hålla ihop till BF för det e ju bara en dag mellan :)

Tar du oxå barnalbyl?

• sugarrush

Leaeva: Jag tar barnalbyl, 1/3 om dagen. Två läkare har rekommenderat det till mig så jag tror att det kan vara bra.

Fjärde gången gillt?
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-02-09 15:38:12 följande:
    SoMa72. Haha japp det brukar vi ju göra :)
    Och efter Bim så får vi hålla ihop till BF för det e ju bara en dag mellan :)

Tar du oxå barnalbyl?
    Ja, vi håller ihop hela vägen till BF förstås!  

Tar inget mer än Folsyra, kanske borde ta barnalbyl då?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-02-09 16:00:23 följande:
    Ja, vi håller ihop hela vägen till BF förstås!  

Tar inget mer än Folsyra, kanske borde ta barnalbyl då?
    Isåfall får du inte ta mer än 1/3 tablett om dagen SoMa!
    Fjärde gången gillt?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-02-09 16:04:58 följande:
    Isåfall får du inte ta mer än 1/3 tablett om dagen SoMa!
    Jag är ju lite emot tabletter egentligen och gynekologen sa ju inte uttryckligen att jag skulle ta nåt alls, så lite kluven känner jag mig Obestämd Tror jag avvaktar med det ett tag till... Tack, gumman!
  • Bellas7

Jag har ju haft många tidiga mf och hoppas verkligen att 1/4 barnalbyl kan göra skillnad men känns lite löjligt med att en smula tablett ska göra skillnad hehe men hoppas ju verkligen :)

• Bellas7

Fasen jag har lite panik. Hoppas någon kan hjälpa mig. I lördags fick jag pos på cb ägglossningstest och vi sexade som vi skulle. Sen har jag fått utskrivet progresteron jag ska ta ett par dagar efter Ägglossning.. Så i tis kväll tog jag min första dos och ons morgon. Sen av någon anledning kollade jag med ägglossningstest igen och fick nu fullt utslag på testlagrets och cb. Va ... Då e det ju kört denna månad för progresteronet gör att simmarna inte kommer in.
    Jag har googlar som en galning om att pregresteronet kan göra pos på äl test men hittar nada. Fan hur kan man få två pos utslag på äl test ?????

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-02-10 08:16:11 följande:
    Fasen jag har lite panik. Hoppas någon kan hjälpa mig. I lördags fick jag pos på cb ägglossningstest och vi sexade som vi skulle. Sen har jag fått utskrivet progresteron jag ska ta ett par dagar efter Ägglossning.. Så i tis kväll tog jag min första dos och ons morgon. Sen av någon anledning kollade jag med ägglossningstest igen och fick nu fullt utslag på testlagrets och cb. Va ... Då e det ju kört denna månad för progresteronet gör att simmarna inte kommer in.
    Jag har googlar som en galning om att pregresteronet kan göra pos på äl test men hittar nada. Fan hur kan man få två pos utslag på äl test ?????
    Låter jättekonstigt... kan tyvärr inte svara.. men om ni hade sex i lördags så lever ju simmarna några dagar också!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3