• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-10 08:16:11 följande:
    Fasen jag har lite panik. Hoppas någon kan hjälpa mig. I lördags fick jag pos på cb ägglossningstest och vi sexade som vi skulle. Sen har jag fått utskrivet progresteron jag ska ta ett par dagar efter Ägglossning.. Så i tis kväll tog jag min första dos och ons morgon. Sen av någon anledning kollade jag med ägglossningstest igen och fick nu fullt utslag på testlagrets och cb. Va ... Då e det ju kört denna månad för progresteronet gör att simmarna inte kommer in.
    Jag har googlar som en galning om att pregresteronet kan göra pos på äl test men hittar nada. Fan hur kan man få två pos utslag på äl test ?????
    Vad jobbigt! Och du har inget gravhormon kvar som ger falskt pos på ÄL-testerna?
    Hoppas simmarna är uthålliga nu då!
    kram
  • Bellas7

Nej inget gravhormon kvar i kroppen.
    Hade sex tis vid fem oxå och tog inte progreteronet förren 23

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-02-10 09:05:50 följande:
    Nej inget gravhormon kvar i kroppen.
    Hade sex tis vid fem oxå och tog inte progreteronet förren 23
    Då tror jag du täckte in det bra!
  • Natur

leaeva: vet inte varför det blev så, men står det inte nånstans att när man fått pos äl test ska man sluta testa, så resultat efter det ska man inte tolka...? Jag tor att det gått bra och som MCT skriver att ni täckte in det bra.
    Kram

• Bellas7

Men fattar inte varför jag fick pos både lör och ons, klart negativt imellan. Fasen vad det stör en att man klantar till det :( om ägglossningstesten stämmer så är det ju idag ägget släpper och sista sexet i tis så hoppas där är några simmare som lever vidare.
    Jaja vad är en dag på slottet ..

• Natur

Kan man inte ha två äl också? jag tror det,? nu håller vi tummarna... du har inte klantat till något du har gjort som man ska... heja heja! Själv blöder jag som en.... usch... niagarafallen inte kul alls, undrar om det kan bero på mf fortfarnade? 3:e mensen? eller så hände det något annat denna månaden med mellanblödningen och allt... jaja... hjärnspöken va det...

• Bellas7

Har tydliga ägglossningssmärtor nu :( mycket tydligare än i lördags. Fan fan har läst på om progresteronet att det gör Slemhinnan tjock så att inga spermier kan simma in :(((((( så så ledsen, nu kan ju min mens liksom komma

• skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-10 17:51:02 följande:
    Har tydliga ägglossningssmärtor nu :( mycket tydligare än i lördags. Fan fan har läst på om progresteronet att det gör Slemhinnan tjock så att inga spermier kan simma in :(((((( så så ledsen, nu kan ju min mens liksom komma
    men...gravhormon kan ju också ge utslag på ÄL-sticka...det kan inte vara gravkänningar du har då??
    *hoppas*
  • Bellas7

Ja jag är säker att det inte är grav tyvärr hehe hade varit gott i så fall :))

• soffy83

Så kom mensen som ett brev på posten. Usch blä och fy. Är ingen bra dag idag..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3