• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    MCT79: GRATTIS, gumman! Hjärta {#emotions_dlg.flower} Kyss Vad roligt att läsa!!!! Har inte varit så aktiv på ett tag nu, antar att jag har massor att läsa igen...

Bamsekram på dig och lilla pyret!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-02-08 13:21:17 följande:
    MCT79: GRATTIS, gumman! Hjärta {#emotions_dlg.flower} Kyss Vad roligt att läsa!!!! Har inte varit så aktiv på ett tag nu, antar att jag har massor att läsa igen...

Tack!! Skiträdd än så länge.. helt säker på att det är både missfall och utomkveds på gång... har inga symtom.. Men... plusset talar för sig själv..
    Snart måste det vara er tur!!
  • Längtan efter liten
    SoMa72 skrev 2011-02-08 13:21:17 följande:

så får du inte tänka. nu är det verkligen din tur =) så som du kämpat!!
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2011-02-08 15:35:32 följande:
    Tack!! Skiträdd än så länge.. helt säker på att det är både missfall och utomkveds på gång... har inga symtom.. Men... plusset talar för sig själv..
    Åh, jag förstår hur du känner!! Men det kommer gå bra den här gången, så är det bara! Nu har du ju helt annan hjälp än förra gången ju! När får du gå på första VUL?
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-02-08 15:35:32 följande:
    Håller med föregående talar, den här gången kommer det gå bra ska du se!

Ja, nån gång är det väl vår tur får jag hoppas... Vet inte om det blir nåt den här månaden heller, fick då inget utslag på äl-testet i söndags, då jag borde haft äl, men vi myser på.
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-02-08 15:54:50 följande:

Ja, nån gång är det väl vår tur får jag hoppas... Vet inte om det blir nåt den här månaden heller, fick då inget utslag på äl-testet i söndags, då jag borde haft äl, men vi myser på.
    Mys på! Jag fick inget utslag i januari alls!
  • MCT79
    Pancakes skrev 2011-02-08 15:44:31 följande:
    Åh, jag förstår hur du känner!! Men det kommer gå bra den här gången, så är det bara! Nu har du ju helt annan hjälp än förra gången ju! När får du gå på första VUL?
    Har ett den 17:e... om jag räknar från senaste mens så ska jag vara 6+4 då..
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2011-02-08 15:54:50 följande:

Jag fick inte något utslag i augusti. Men då blev jag på smällen för andra gången!
    Så ner i sänghalmen med dig, det är en order
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-02-08 21:21:28 följande:
    Sugar: jag lovar
    Ord och inga visor...

SoMa till sambon... "Duuu... det är en tjej på nätet som säger att vi måste mysa idag......"  Cool
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3