• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten

mimmi: tjohoooo grattis... nu sitter jag här och bölar.. fy farao vad romantiskt :D

Längtan efter liten är stor
  • pixerpie
    FruW skrev 2011-02-16 20:49:53 följande:
    Hej girls!!

Här kan ni läsa om ni är nyfikna på varför jag är lyckligast just nu... Skrattande (vill inte skriva ett superlångt inlägg här..)

drommaromsmatt.blogspot.com/

Ska lite fram bim-listan med, var ett tag sen vi såg den nu va?

Tusen kramar från mig
    Åh, underbart!! Jag blir avis... Vill också gifta mig... Fast vi har pratat om att gära det efter att vårt andra barn fötts så kan jag planera bröllopet under min föräldraledighet... Just nu känns det väldigt LÅNGT dit!! 
    Njut av din underbara man och roligt planering nu!!  
  • sugarrush
    FruW skrev 2011-02-17 07:56:58 följande:
    Tack så mkt!! Jag är jätteglad :) känns t o m lite som att jag inte vill plussa den här månaden, för då kan vi inte ha bröllopet som planerat i november, om det skulle funka hela vägen.. Så win win för oss just nu :)
    Hihi, och just därför kommer du säkert att bli på smällen just den här månaden!
    Underbart mimmi, är så glad för din skull!
    Fjärde gången gillt?
  • pixerpie

Sugar, såg din ul-bild i andra tråden!! Gud så SÖT! Jag vill också ha en sån i min mage!!
    KRAMAR!!

• sugarrush
    pixerpie skrev 2011-02-17 12:03:22 följande:
    Sugar, såg din ul-bild i andra tråden!! Gud så SÖT! Jag vill också ha en sån i min mage!!
    KRAMAR!!
    Tack snälla! Ja det var fantastiskt roligt att se igår! Nu började det ju se ut som en liten människa (Innan var det ju mer en räka, typ.. )

Snart har du en själv därinne pixan! Promise!
    Fjärde gången gillt?
  • Bellas7

Pixan japp i mån fick jag på två tester ett svagt streck. Sen inget :( tror jag är på Bim -3 el -7 idag. Hade två pos utslag på Ägglossningen denna månad men känner att det inte blir nåt nu heller, har lite molvärk säkert skitmensen

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-02-17 12:25:20 följande:
    Pixan japp i mån fick jag på två tester ett svagt streck. Sen inget :( tror jag är på Bim -3 el -7 idag. Hade två pos utslag på Ägglossningen denna månad men känner att det inte blir nåt nu heller, har lite molvärk säkert skitmensen
    Jag undrar om kanske pergon kan ge utslag?? Skumt som sjutton, jag har aldrig fått spökstreck förut.. och med ett litet streck väcks ju hoppet... Jag hade ju bestämt att vara "cool", men nu nojjar jag ju ändå... Vågar inte ta fler test nu... borde ju gett utslag i tisdags då tycker jag...  väntar till helgen och testat igen... men mensen lär ju komma imorgon!! Blä!!
    Har du fått tag på mer pergo eller hur gör du med det??
  • Bellas7

Jag ska spruta med gonal f nästa månad så börjar när mensen kommer :)
    Men drygt att det inte tar sig :( jag tar ett test om dagen för då e jag mer förberedd på mensen :) ..

Skitmens :((( har jävla molvärk nu :((

• pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-02-17 13:55:44 följande:
    Jag ska spruta med gonal f nästa månad så börjar när mensen kommer :)
    Men drygt att det inte tar sig :( jag tar ett test om dagen för då e jag mer förberedd på mensen :) ..

Skitmens :((( har jävla molvärk nu :((
    Ja, jag vet... Tycker också att man blir mentalt förberedd med att testa... så slipper man gå och hoppas...

Ja, skitdryg att det inte vill ta sig! Är så trött på detta nu!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3