• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

God morgon...

Väntar på mensen... dag 35 idag... suck och blä för lång cykel... Kommer mig inte för att testa trots 10 test i badrumskåpet...
    Tempen ff över 37 men mindre ömma bröst... fast det Rontgen skrev så kanske det kommer och går i början... Nä, är ganska övertygad om att det misslyckats än en gång... 

Grattis Sugar på födelsedagen!! 

Håller tummarna för oss som ska plussa i dagarna, Leava och Mimmi och jag(?)!!!  Har jag glömt någon? Har inte sett listan på länge!!

• Sockermuppen

Grattis Sugarrush på födelsedagen :)

Vet nån när äl brukar komma igång efter mf? Eller beror de helt på hur lång cykel man har?

• MCT79
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:01:27 följande:
    Grattis Sugarrush på födelsedagen :)

Vet nån när äl brukar komma igång efter mf? Eller beror de helt på hur lång cykel man har?
    Kan nog bero lite på hur långt gången man var vid sitt mf. Jag räknade mina tidiga mf som mens och äl kom 2-2,5 vecka efter faktiskt. Men är man längre gången tar det nog längre tid innan hcg sjunker undan och ny äl kommer!
  • Sockermuppen

Jag började blöda i v.4+3 och gjorde ett graviditetstest några dagar senare och det var negativt då så då kanske äl kommer om någon vecka då :) Får hoppas på det!

• sugarrush
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:09:04 följande:
    Jag började blöda i v.4+3 och gjorde ett graviditetstest några dagar senare och det var negativt då så då kanske äl kommer om någon vecka då :) Får hoppas på det!
    Om du fick ett så tidigt mf så kommer säkert kroppen igång snabbt igen. Hoppas det!
    Fjärde gången gillt?
  • Sockermuppen

Jo, har börjat kolla med äl-test redan nu för att vara säker på att jag inte missar det om det kommer :)

• Bellas7

Grattis sugar

Mimmi jo här är det ingen mens än :) men heller inga symtom så tror inte det blir något plus denna månad. Men vet ju inte heller när min Bim är men tog ett gravtest i dag och det var negativt. Så antar att bim är på onsdag om inte mens kommer innan.

Har du testat än?

• Bellas7

Pixan. Hur kan du hålla dig gumman, jag hade testat långt innan :)
    När ska du testa? Har du några symtom?

• MCT79
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:09:04 följande:
    Då tror jag det i stort blir som en "vanlig" cykel... mina tidig mf kom på 4+4 och 4+6...
  • Sockermuppen

Okey, då borde äl komma nästa vecka ungefär :) Får hoppas de iallafall :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3