• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Sockermuppen

Hej.
    Hoppar in här i tråden om det går bra.
    Fick missfall i v.4+3 och har just slutat blöda så ska kolla med ÄL-test och hoppas att det går bättre den här gången. Det var första gången jag var gravid och det gick på första försöket så är lite ledsen att det blev missfall, men det är bara att börja om.

• sugarrush

Mimmi, idag fyller jag år, och du vet vad jag har önskat mig! Idag ska du testa plus!

• FruW

Grattis sugar!! Hoppas du får en härlig födelsedag!! Har ej testat idag, gjorde det härom dagen o då va det minus.. Mina menshormoner har iaf kommit i gång ordentligt (hysteriskt monster) så mensen lär nog komma tyvärr

Leava hur går det för dig?

Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) varm välkommen till tråden, vi alla här inne har olika erfarenheter av ma/mf, ett eller flera. Världens bästa mf-tråd är det iaf, så välkommen!! Ledsen över ditt mf!

Kram från mig

• MCT79
    FruW skrev 2011-02-20 08:41:30 följande:
    Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) 
    Skrattade hysteriskt rakt ut, sambon tittade på mig som om jag inte var klok!
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2011-02-20 08:43:36 följande:
    Skrattade hysteriskt rakt ut, sambon tittade på mig som om jag inte var klok!

hahahahahahhaaaa......även jag!!!! Så jäkla rolig du är mimmi80! Stort grattis på födelsedagen.

MTc79 när får vi se en bild på underverket i magen???

• MCT79
    rontgensyrran skrev 2011-02-20 09:26:35 följande:

hahahahahahhaaaa......även jag!!!! Så jäkla rolig du är mimmi80! Stort grattis på födelsedagen.

MTc79 när får vi se en bild på underverket i magen???

Den ligger i mitt galleri, under forumbilder!
    www.familjeliv.se/hem/mct79/gallery/phphuv4gr.jpg   dålig bild dock! Hoppas på en bättre nästa gång! =)
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2011-02-20 09:30:34 följande:
    Den ligger i mitt galleri, under forumbilder!
    www.familjeliv.se/hem/mct79/gallery/phphuv4gr...   dålig bild dock! Hoppas på en bättre nästa gång! =)
    Jo tack den var inte lätt att se på. Väldigt brusig. Men man ser ju att där är nåt litet, tur att strecken var där ;P

Nästa bild kommer garanterat bli bättre! Hur långt gången är du och hur långt gången var du vid VUL?

Har du mycket symptom?
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2011-02-20 09:45:23 följande:
    Jo tack den var inte lätt att se på. Väldigt brusig. Men man ser ju att där är nåt litet, tur att strecken var där ;P

Nästa bild kommer garanterat bli bättre! Hur långt gången är du och hur långt gången var du vid VUL?

Har du mycket symptom?
    Näe det var ingen bra bild alls!

Jag är idag 7+0 men enligt VUL 6+3... inte så mkt symtom alls.., sjukt trött är väl det framträdande... lite ömma bröst, ffs bröstvårtorna och från igår lite mer illamående.. Bara hoppas det går vägen!
  • sugarrush
    FruW skrev 2011-02-20 08:41:30 följande:
    Grattis sugar!! Hoppas du får en härlig födelsedag!! Har ej testat idag, gjorde det härom dagen o då va det minus.. Mina menshormoner har iaf kommit i gång ordentligt (hysteriskt monster) så mensen lär nog komma tyvärr

Leava hur går det för dig?

Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) varm välkommen till tråden, vi alla här inne har olika erfarenheter av ma/mf, ett eller flera. Världens bästa mf-tråd är det iaf, så välkommen!! Ledsen över ditt mf!

Kram från mig
    Tack mimmi!
    Joooodu jag tror nog att du ska plussa nu ändå. Vet du, man blir ett mensmonster när man är gravid också. Och det bästa av allt! Det försvinner inte på några dagar! Det håller i sig i ett år! Moahahaha... stackars killar!
    Nej men allvarligt talat, det finns fortfarande en chans, och du vet att jag håller tummarna för dig!

Sockermuppen - är vi släkt kanske? Mimmi du är allt för rolig du!
    Fjärde gången gillt?
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2011-02-20 09:51:35 följande:
    Näe det var ingen bra bild alls!

Jag är idag 7+0 men enligt VUL 6+3... inte så mkt symtom alls.., sjukt trött är väl det framträdande... lite ömma bröst, ffs bröstvårtorna och från igår lite mer illamående.. Bara hoppas det går vägen!
    Det gör det absolut säkert! Mitt illamående kom och gick. Brösten var lite ömma i början sen försvann det och har inte ömmat mer förrens mjölken rann till, fast då var de inte ömma utan mer svinont...hahahaha..men mina bröst har ju inte vuxit vare sig under graviditeten eller amningen, så kanske därför de inte var ömma :(

Jag hade mest molvärk som jag hela tiden trodde var ett begynnande missfall, ska det verkligen göra så här ont om det är normalt? och så tänkte jag, sen när jag fick en stor flytning för första gången så tänkte jag direkt, det var detta jag visste nu är det säkert massa blod i trosan. Men icke :) Sen när molvärken försvann och alla andra symptom så tänkte man istället att nu är det ett nytt MA. Men det var bara spökveckor och alla symtom kom tillbaka med fullkraft igen. Och jämte mig ligger Ines Hjärta

Snart vågar du förhoppningsvis tro på denna graviditeten och njuta av att du faktiskt är gravid! Ska du göra KUB test?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3