• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

svårt att se men strecket kom inom rätt tid. Och det syns tydligt man behöver inte lysa igenom det :)

Helt sjukt ..

Men jag tror bim är på ond plus mina tidiga mf vågar jag inte ens bli glad
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-02-21 16:17:18 följande:

svårt att se men strecket kom inom rätt tid. Och det syns tydligt man behöver inte lysa igenom det :)

Helt sjukt ..

Spännande! Förstår alla tankar! Men det syns ju, tycker jag!  ( ungefär som mitt förra söndagen... vad nu det var för något?!) Men fick du inte positivt på test förra veckan med??

Håller tummarna!!
  • Bellas7

pixan Jo fick super svagt för en vecka sedan men man såg det bara om man lös igenom testet. Nu kom det upp ett rosa streck efter en minut plus om man lyser igenom det nu så e det tjockt och tydligt. Men ska testa om en stund igen bara för vara säker. Sen räknar jag inte ett plus förrens efter v 6 tror jag vågar inte helt enkelt

• Bellas7

tog ett test till fast jag kissade för knappt två timmar sedan och efter en stund kom det upp ett super svagt streck, svagare än det som jag tog innan så får se. Men fått svaga rosa streck på två test så det måste finnas lite hcg i allafall, Men testen måste ju bli starkare för att jag ska räkna med något.

• Längtan efter liten
    Bellas7 skrev 2011-02-21 16:34:37 följande:
    pixan Jo fick super svagt för en vecka sedan men man såg det bara om man lös igenom testet. Nu kom det upp ett rosa streck efter en minut plus om man lyser igenom det nu så e det tjockt och tydligt. Men ska testa om en stund igen bara för vara säker. Sen räknar jag inte ett plus förrens efter v 6 tror jag vågar inte helt enkelt
    jag vågar iaf säga grattis.. nu verkar det vända i tråden - härligt
    Längtan efter liten är stor
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-02-21 17:07:44 följande:
    tog ett test till fast jag kissade för knappt två timmar sedan och efter en stund kom det upp ett super svagt streck, svagare än det som jag tog innan så får se. Men fått svaga rosa streck på två test så det måste finnas lite hcg i allafall, Men testen måste ju bli starkare för att jag ska räkna med något.
    GRATTIS Leaeva! Du har ju plussat, gumman!
    Ett streck inom testtiden är inget att tveka på!
    Ska bli spännande att se hur dina streck blir med morgonurin...! Jag kan slå vad om att de blir starkare än såhär.
    Fjärde gången gillt?
  • skruttnorpan
    Bellas7 skrev 2011-02-21 16:17:18 följande:

Helt sjukt ..

Jag ser det- GRATTIIIIS! Den här gången är det din tur, vännen! Välkommen in till oss när du känner dig säkrare!
    Stor kram
  • FruW

Leaeva- grattis vännen!! Det kommer säkert gå jättebra, men jag förstår att du är orolig, skulle jag med va, tror vi alla med erfarenheter av ma eller mf är., grattis till dig iaf!!

Telgebo grattis till din graviditet!! Mår du bra o så?? Känner inte igen ditt nick, nytt kanske?? Jag har hängt i tråden länge nu känns det som, så kanske är du en gammal trådkompis??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3