FruW skrev 2011-02-21 18:58:51 följande:
Leaeva- grattis vännen!! Det kommer säkert gå jättebra, men jag förstår att du är orolig, skulle jag med va, tror vi alla med erfarenheter av ma eller mf är., grattis till dig iaf!!
Telgebo grattis till din graviditet!! Mår du bra o så?? Känner inte igen ditt nick, nytt kanske?? Jag har hängt i tråden länge nu känns det som, så kanske är du en gammal trådkompis??
Jag tog en lång paus på 6 mån eller så och är nu tillbaks i samband med plusset att komma tillbaks med nytt nick, men jag hängde här tidigare men var inte så aktiv då vad jag minns i denna tråd.
Jag mår väldigt bra,skrämmande bra och känner mig inte vidare gravid.
Längtade som en tok förra gången till mitt VUL men hann aldrig komma dit då MA var i v.7+1 och nu vet jag inte om jag vågar längta till detta VUL i rädsla att jag kanske hinner förlora detta lilla liv igen. Har tid den 9 mars och kommer då vara 2 dagar längre i denna graviditet än jag kom till före gången. Hoppas allt är bra då och att den lilla lever och att hjärtaktivitet syns.
15 långa nervösa dagar kvar.
Tack för gratulationen till min graviditet

Sockermuppen skrev 2011-02-21 19:05:06 följande:
Grattis Leaeva och Telgebo :)
Tack så mycket

Bellas7 skrev 2011-02-21 21:22:51 följande:
Ohh det riktigt kryper i kroppen, vill att det ska bli starka tydliga test. Ush denna oro igen alltså.... Hur orkade ni i början av plusset?
Jag känner så igen mig, befinner mig i samma situation nu. Grattis till plusset.
Bellas7 skrev 2011-02-22 09:32:56 följande:
Fattar inte vilken otur jag har, vi har ju tydligen inte svårt att bli med barn. Ägget befruktas och fäster några dagar el ett par veckor sen nada. Retar mig som till tusen för denna gången har jag faktist lite illamående kom för ett par dagar sedan och ökad saliv i munnen vilket gör att jag var tvungen att suga på nåt hela tiden. Då tänkte man ju att det finns liten chans. Men det lär inte bli nåt för tycker det testet jag tog i går var starkare och tydligare. Detta test från idag får du inte ens på bild.:( Ush hoppas mensen kommer nu så jag slipper vänta en vecka på den :((
Förstår din oro men det är som Sofy skriver att HCG ökar varannan till var tredje dag, ta ett nytt test om 2 dagar så ska du se att testet blivit starkare.