• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Tack alla, jag ska vänta med att testa till på torsdag om mensen inte kommit då. De testar jag tog i dag är iallafall positiva med som sagt svagare än det jag tog vid tre tiden i går. Clearblue är starkare i dag än det jag tog i söndags, då kunde man knappt urskilja något streck. I morse på cb så såg man strecket, brett och blått med dock super svagt. Så får se helt enkelt, blir så trött på allt

• telgebo

Jag är skitledsen och orolig och osynlig, lust att begrava mig sjäälv tills någon kan garantera att detta kommer gå vägen. Ska aldrig någonsin mer utsätta mig för denna extrema oro igen, definitivt sista gången jag är gravid. Blir det inget denna gång så vågar jag inte försöka igen för jag pallar inte denna extrema oron.

Gravid v.5+2 BF 24/10
  • telgebo

Har ingen att dela min oro med än nätet, pappan till barnet vill att jag ska göra abort annars är jag sjuk i huvudet och ingen annan än ni här, kliniken jag ska göra VUL på och pappan vet om att jag är gravid. Vill inte berätta för mina anhöriga förrän jag gått en bra bit in i graviditeten för det är så jävla jobbigt att behöva tala om för alla eller få frågan hur går graviditeten då om nåt skulle hända.

Gravid v.5+2 BF 24/10
  • Bellas7
    telgebo skrev 2011-02-22 11:37:00 följande:
    Jag är skitledsen och orolig och osynlig, lust att begrava mig sjäälv tills någon kan garantera att detta kommer gå vägen. Ska aldrig någonsin mer utsätta mig för denna extrema oro igen, definitivt sista gången jag är gravid. Blir det inget denna gång så vågar jag inte försöka igen för jag pallar inte denna extrema oron.
    jag vet hur det känns och hade min man velat ha barn så tydligt hade jag inte försökt mer.
  • Bellas7

Så tjejer vad tror ni. Mina test blev tydligt positiva i går och även det i morse var svagt positivt CB. Det jag tog vid middag efter två timmars hållade var negativt. I allafall så ska en kompis komma hit i kväll och äta lite gott och vi hade tänkt dricka vin. Vad hade ni gjort?

Jag har mensvärk men ingen mens än, men sen har jag haft mens värk sedan i torsdags förra veckan

• Längtan efter liten
    Bellas7 skrev 2011-02-22 14:47:38 följande:
    Så tjejer vad tror ni. Mina test blev tydligt positiva i går och även det i morse var svagt positivt CB. Det jag tog vid middag efter två timmars hållade var negativt. I allafall så ska en kompis komma hit i kväll och äta lite gott och vi hade tänkt dricka vin. Vad hade ni gjort?

Jag har mensvärk men ingen mens än, men sen har jag haft mens värk sedan i torsdags förra veckan
    fick du ett negativt idag?
    jag hade nog hoppat över vinet iaf...
    Längtan efter liten är stor
  • MCT79

nått glas vin tror jag du kan dricka. Embryot får ju sin näring från gulesäcken i bärjan så du behöver nog inte oroa dig. Full är kanske dumt att bli... oavsett en tisdag! hahah! ;)
  • sugarrush
    Jag hade tagit något glas tror jag! Bäst att njuta lite så länge man kan.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Eller nej förresten, nu ångrar jag mig. Ifall du upptäcker imorrn att du är gravid, hade det inte känts lite jobbigt då? Jag skulle nog inte vågat, inser jag nu.

Fjärde gången gillt?
  • Bellas7
    MCT79 skrev 2011-02-22 14:50:47 följande:
    nått glas vin tror jag du kan dricka. Embryot får ju sin näring från gulesäcken i bärjan så du behöver nog inte oroa dig. Full är kanske dumt att bli... oavsett en tisdag! hahah! ;)
    Japp full lär jag nog inte bli :) men en annan har ju lyxen och har sportlov Tungan ute så det e semester hela veckan.
    Men ett eller två glas kommer nog slinka ner helst nu när jag sörjer Flört  att min mens säkert lär komma och jag får lägga till en tidig mf till på listan.  Men jag lär på det igen till nästa månad haha har redan räknat ut äl dagarna utan jag ens har fått min mens än hehe Vadå skadad
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3